Kayıt
31 Aralık 2009
Mesajlar
1.444
Beğeniler
2


Rakipleri BMW ve Mercedes-Benz’in aksine, arkadan itiş sisteminden uzak duran ve son arkadan itişli modeli 1938 yılında tanıtılan Typ 920 olan Audi, sportif e-tron konsept ile hem arkadan itişi hem de elektrik motorlu.
Audi kelimesi pek çok otomobil tutkunu için 4 tekerlekten çekişli "quattro" modelleri anlamına geliyor.

Seri üretim modelleri arasında önden çekiş ve 4 tekerlekten çekiş sistemlerine yer veren Alman üretici, Detroit Otomobil Fuarı'nda sergilenen ve fuarın en iyi şov otomobili seçilen e-tron konseptiyle arkadan itişli sporcuların da sinyallerini verdi.

2009 Frankfurt Otomobil Fuarı'nda sergilenen ilk e-tron konseptiyle aynı ismi taşıyan yeni konsept, toplamda 204 HP güç üreten iki elektrik motoruyla yeşil sporcular arasında yer alıyor.

3.93 metrelik uzunluğuyla küçük sınıf sınırları içinde yer alan e-tron, arka tekerleklerin hemen önünde yer alan çift elektrik motoru sayesinde ideale yakın bir ağırlık dağılımı vaderken, motorların bağımsız güç dağılımı sayesinde, 204 HP'lik güç arka tekerlekler arasında değişken olarak paylaştırılıyor.

Çıkıntılı burun yapısı, geçmişe göndermeler yapan arka camı ve köşeli arka tasarımıyla yarının Audi'lerinden de izler sunan konsept, 0-100 km/s hızlanmasını 5.9 saniyede tamamlarken, maksimum hız, menzili ve bataryaların ömrünü korumak için 200 km/s ile sınırlandırılmış. 230 Voltluk şebeke akımında 11 saatte şarj olan aküler yüksek akımda ise 2 saatte dolu hale gelerek, e-tron'a yaklaşık 250 km'lik bir menzil sağlıyorlar.

Resimler










Ps:Bu AUDI'nin Hastası Olmakta Ustume Yoh :lol:
 
Yukarı Alt