1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

attack pet hakkında beyler bı bakarmısınız


  1. mc_gregor

    mc_gregor Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar attack pet var bnde burn status altındayken hp azalıyo ama petin ustunden ne kadar can cıktıgını gostermıyo mesela char yese 600 700 bısı cıkıyo ama pete bu oaly yok bılgısı olan var mı tşkelr
     
  2. Jaysean

    Jaysean   gamer olduser rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.722
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kırklareli / Üniversitesi
    görcende ne olcak yav :mrgreen:
    pette görünmüyor hp düştüğü an
     
  3. mc_gregor

    mc_gregor Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya dıkaktımı cektı sadece:D mob pete atak ypınca cıkan can gozukuyo burn yedımı cıkan can gozukmuyo
     
  4. mc_gregor

    mc_gregor Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    deneyen gören var mı byler:D
     
  5. mc_gregor

    mc_gregor Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yokmu bılgısı olan
     
  6. mc_gregor

    mc_gregor Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0