1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

asa


  1. tikijan

    tikijan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    201
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  2. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    Confused
     
  3. tikijan

    tikijan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    201
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ne kadar eder sence_ 225 deme sende :lolmuch:
     
  4. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    300 falan server a baglı
     
  5. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    lvl 79 en az 350 ytl eder extraokk
     
  6. BlackLighT

    BlackLighT Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Status:GhosT
    bizim burda 77 lwl charı 200 ytl ye sattılar
    charda +5/+6 set garment vardi +5 72 glave vardi
     
  7. tikijan

    tikijan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    201
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    garment +5 set sp farm yokken neredeyse kesebilen yoktu beni server Zeus aacesuarlarda +5 heyksal fire cold elektirik 70 de hersey uplanmıs daha uplanmıyo
     
  8. J0K3R

    J0K3R Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    150 200 den gıder ımkanı yok 300 fazlaya gıtmez o char canim :lolmuch:
     
  9. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    sen bıras charlar ustunde chalıs extraokk
     
  10. J0K3R

    J0K3R Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    sro ılk acıldıgından berdır oynuyorum merak etme =) :lolmuch:


    arkadas kızsın dıye ole yapıyorum ama 1.000 ytl demıs alize ondan bole yapıyorum 1.000 ytl o char satılırmı et se etse 300 350
     
  11. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    ok oko ayriyetten alize değil hiç değilse alizee yaz yada Alizee
     
  12. J0K3R

    J0K3R Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1 tane e eksık soledık ne olcak=)
     
  13. J0K3R

    J0K3R Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aliye dıyem o zaman=) :lolmuch: :lolmuch:
     
  14. LibLibi

    LibLibi Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.328
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Freak
    Şehir:
    Persia... 1stStep2Die
    tmm abartmayin Rolling Eyes
     
  15. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    yanlıs arastırıpıl yanlıs bılgı alınak bı bankada mudur falan olunca da bir tane 0 eksık korsan goruruz nolcak ı :lol: weya fazla popcorn
    çok uzatma bence kahvekeyfi
     
  16. tikijan

    tikijan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    201
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    o zaman ben sna a150 200 haybird 78 lvl car vereyim ama itemleri +3 sowrt kalkan +5 sadece :) o fiyata ben anca int veya haybird satarım
     
  17. J0K3R

    J0K3R Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    seni pennywıse charı keser kesemezmı sole bna sımdı en kral hybırddur str glavıe de kımmıs
     
  18. mel1h___

    mel1h___ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.208
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!
    bizim arkdaş 400 ytl ye sattı 79 bide hepsi +5 falan deildi extraokk
     
  19. tikijan

    tikijan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    201
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sadece haybird armor +5 seti olanla pvp yapmam öldüremem ama oda beni kolaykolay öldüremezzz hatta öldüremez çok zor
     
  20. tikijan

    tikijan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    201
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya bizim serverde bi abi var acık artıyma satıyo 1,500 ytl verdiler en son itemleri benimkiyle aynı sadece sp bitmiş bide elinde +7 var bende sp bitince yapıcam iki kez +6 oldu +7 de yandı olmuyo suan :lolmuch: