1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Artık bende VIP`denim ^_^


  1. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Build olarak full int light cold pacheon nuker açacağım büyük ihtimal. :)
    [​IMG]
     
  2. Milano

    Milano Aileden rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    13.298
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    hayırlı olsun lakin str aç, int bow nedir be hacım... :)
     
  3. IronyOfFate

    IronyOfFate Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.089
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Geodesy and Photogrammetry Engineering
    Şehir:
    ღAnkaraღ ๘۩
    Private serverdan ne anlıyorsunuzki bi türlü çözemedim :P
     
  4. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    İnt4ever napalım açtık bile light cold pacheon nuker olacak hep light cold bicheon açmakdan bıktım usandım değişiklik olsun. :mrgreen:
     
  5. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Snow geldi artık full int bow charlara bir şey demiycem :lol:
     
  6. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Eeee VIP`den kimse yok mu? :lol:
     
  7. Milano

    Milano Aileden rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    13.298
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    aghhh ksro'damısın abi bende bıraktım 20 gundur, sildim de oynunu bir iki olaya kafam attıydı bir ara indirir tekrar gelirim ^^
     
  8. Milano

    Milano Aileden rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    13.298
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    update yapmak olum abi en az 80 dk felan surer 1mb. te.
     
  9. Black Rain

    Black Rain Aileden rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.698
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik
    10 dakka 10 dakka :lol: :twisted: :twisted:
     
  10. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Bir arkadaş bu buildden vazgeçtirip str bow açmaya teşvik etti iyide etti siliyorum bunu yenisini açıcam. :lol:

    Ps:Ksro bende bi ara indirip update yapmıştım.Update yapmak indirmek kadar sürmüştü. :lol:
     
  11. Kup

    Kup Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Muğla - Fethiye
    Yarın internet cafeden dvd alayım bari takılırız :lol:
     
  12. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Aha buda str char int bowu boşverin. :P
    [​IMG]
     
  13. Critique

    Critique Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    261
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Ya ordayım Ya burda ...
    Hocam swdeki lagdan sonra 0 lag ve skilleri hiç beklemeden atmak ilac gibi gelmistir bende gelcem yakın bi zmnda :)
     
  14. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Aynen yaa.Kendimi "Ruhum günahlarından arınmış ve huzura kavuşmuş" gibi hissediyorum. :lol:
     
  15. mertcangs

    mertcangs Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.527
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    İnt açıcam kesin nuker demiştin bana :D uniqler noldu Melih :D
    şaka bi yana pvpde milleti ezersin sağlam yaparsan str bowla ^^

    fire-light-pacheon 8)
     
  16. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Fire cold pacheon yaptım light lazım değil hazır snow mpden faalnda götürmüyor süper olacak vallaha.
     
  17. Crusade

    Crusade Old School olduser rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.149
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisliği
    Şehir:
    Arel University
    accountu kendinmi aldın? yoksa yanında başka çarlarda varmı
     
  18. mertcangs

    mertcangs Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.527
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    kendisi aldı.
     
  19. Crusade

    Crusade Old School olduser rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.149
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisliği
    Şehir:
    Arel University
    8$ a mı?
     
  20. WesT

    WesT Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    PlayBoW(Y)
    Şehir:
    ...Bahçelievler//İstanbul...
    h.o ^^