1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Arkdaşlar Yeri Bura Değil Ama bakın lütfen


  1. punisher66

    punisher66 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    118
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ben Videomu youtubede upload ettim ama kaç aydır bakıyorum olmusmu die olmuyo neden
     
  2. ReAcTiVe

    ReAcTiVe Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.284
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Lise
    Yanlışlık yapmışsındır.Tekrar bak yada bidaha upload et...
     
  3. Romeo_

    Romeo_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.687
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci...
    Şehir:
    '';_;''

    Aynen yada tanıdıgın warsa tam yapan ona yaptır extraokk
     
  4. punisher66

    punisher66 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    118
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Saolun arkadaşlar inş Olur
     
  5. punisher66

    punisher66 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    118
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaş şu geliyo Failed (invalid file format) Crying or Very sad my video ya geldim de lütfen yardım Shocked
     
  6. addIcFb

    addIcFb Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.376
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Okul
    hayır alakası yok Wink ondan deil videonu normal yapıp kaydedıp upload edersen olmaz!.benımde öyleydi windows movia makerden yap sonra yukarıda X varya oraya tıklayıp çıkma ok Wink sol da kaydet kapat var oraya tıkla videoyu videolarıma yollar.sende ordan alır youtubeye upload edersin 2 3 saat sonra da videon olur!...

    bişe deil :mrgreen:
     
  7. belirsizzzzz

    belirsizzzzz Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.655
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    CeyRRANNCI
    Şehir:
    Tokyo /Y.t
  8. punisher66

    punisher66 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    118
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Saolun Arkadaşlar Siz olmasanız biteriz biz tşkrl
     
  9. punisher66

    punisher66 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    118
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaş gine aynı yazı geliyo ya offffff Evil or Very Mad Evil or Very Mad Mad Sad