1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Arkadaşlar Yeni Media Pk2 Mi Gelecek


  1. karabela4108

    karabela4108 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    65
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Arkadaşlar Yeni Media Pk2 Mi Gelicek? Ne Zaman Gelicek? Solerseniz Sevinirim Arkadaşlar Cevap Yazın Lutfen...




    Europanda Mı Gelicek? Arkadaşlar Cevap Yazarsanız Sevinirim...
     
  2. karabela4108

    karabela4108 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    65
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    arkadaşlar neden cevap yazmıyorsunuz lutfen cevap yazın :buddha:
     
  3. AbSoLuT_ZeRo

    AbSoLuT_ZeRo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    919
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci ..
    Evet yeni media gelecek ne zaman geleceği ve ne özellikler getireceği belli değil :wink1:
     
  4. karabela4108

    karabela4108 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    65
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    tmm kardeş sola da ne zaman gelecek bi tahmin etsen saol
     
  5. AbSoLuT_ZeRo

    AbSoLuT_ZeRo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    919
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci ..
    tahminen yarın :roll: ama gelmezsede yarın gelecek demiştiniz deme sadece tahmin ..
     
  6. LudManiA

    LudManiA Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyLEr bana MEDİA pk2 Sı lazım nerden ındrıre bılırım yada MSn den gondere bılırımısnız RİCA ETSEM Msn Adresım bu mailto:bboy_ksk_t-g@hotmail.com ekLersın sevinırım orda solersenız nerden ındırcegımı yada msn den gonderırsenız cok makbule gecer xD
     
  7. hasan222

    hasan222 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    27
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    http://rapidshare.de/files/48649973/patch.7z.html ARKADASLAR BU YENİ MEDİA PK GALİBA 11 KASIMIN Kİ AMA TAM BİLMİYORUM SONRA YANLIŞİ OLDUGUNDA BANA SOYLEMEYİN AMA BENDE İNDİRİYORUM SUAN İNDİRDİGİMDE CALIŞIP CALIŞMADIGINI SOYLERİM

    indirdim versiyon 2.022 yazıyo start geliyo basıyom ekrana client resmi geliyo ya o geliyo sonra bi tane hata veriyor suan girilmiyo ama belki daha sonra girilir maalesef bekleme moduna geciyoruz yine