1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Arkadaşlar Vsro Server


  1. Jim

    Jim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    696
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SchoolBoyZzZ
    Şehir:
    Nicomedia
    Arkadaşlar ben oyunu yükledim ve char açtım kendime server=Thien Binh tüm oynuyanlar oraya gelebilir server o seçememin hiç bir amacı yoktur ölesine seçtim şuan 3 IvI yım herkesi beklerim
     
  2. eL`dode

    eL`dode Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.434
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu
    3lvl yım demişsinde bişi sorucam yanlış anlama.Nasıl okudun "lvl" yazısını bi sölermisin çözemedim.
     
  3. Jim

    Jim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    696
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SchoolBoyZzZ
    Şehir:
    Nicomedia
    Yaf üste 3 yazıyo körmüyüm görmiyim
     
  4. eL`dode

    eL`dode Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.434
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu
    hayım "lvl" yazısına "yım" eki getirmişsinde ben bir türlü getiremedim o eki.nasıl okudun"lvl" yazısınıda "yım" eki getirdin diyorum :?
     
  5. mertcangs

    mertcangs Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.527
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    türkçe öğretmenimisin sen gani
     
  6. Jim

    Jim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    696
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SchoolBoyZzZ
    Şehir:
    Nicomedia
    ya detaylara takılma
     
  7. MatthewMitchell

    MatthewMitchell Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.949
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Muhasebe
    Şehir:
    Balıkesir, Türkiye
    aynen bosver gitsin...4Ever ECSRO !!
     
  8. Advance

    Advance   rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.747
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    4EVER İSRO
     
  9. Jim

    Jim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    696
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SchoolBoyZzZ
    Şehir:
    Nicomedia
    4ever Vsro
     
  10. iLker_GS_2

    iLker_GS_2 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    68
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    levelim degil ıvıyım diyo okuyo biçok insan :S
     
  11. WildFucckeR

    WildFucckeR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Şubat 2008
    Mesajlar:
    387
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kardes Gel Thai ile baslıan server a herkes orada
     
  12. __Thieves__

    __Thieves__ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    690
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    arkadaslar bana bıraz bılgı verırmısın uzun suredır sıteye gıremıodum gerıde kaldım arastırdım ama client ını fln bulamadım bı arkadas yardım ederse vsro ya bı bakabılrm...
     
  13. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    LEVEL diye yazılır arkadaşlar İVİ diye değil. LVL ile sizin yazdığınız arasında aşırı fark var.

    LVL nereee iVi nereee... :?
     
  14. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    lvl i ıvı onu da kısaca M yapanlar bile var hacım :D
     
  15. eL`dode

    eL`dode Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.434
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu
    valla görmemişim "I" mıymış o ben küçük "L" gibi gördüm.Aboo one ya rezillik.
     
  16. XianHun

    XianHun Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Pinarbaşi
    SongTo en baba server guildekilern cogu taxici bedava kasiolar guild sp kasılsın die
     
  17. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde

    pardon seni görmemişim. İsrodan tek farkı herkes silk alabiliyo sen alamıyosun bot serbest aynı isrodaki gibi serverler populated. bol bol çekik gözlü insan var onlar aralarında vietnamlıların dilinden konuşuyo sen anlamıyosun