1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Arkadaşlar para kasmak için ne yapmalıyız?


  1. ToRuN

    ToRuN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    arkadaşlar benim aciL paraya ihtiyacım var.. FAKAT nasıl yapacağımı bilmiyorum kervan fln çok zamanımı alıyo staldada kolay kolay satılmıo... 35 lwlim NUKE yim... sizce ne yapmlaıyım...
    elimde 16 lwl sword sos 24 lwl sword sos var bunları satıcam daha fazla para etmesi için ne yapmalıyım ....
     
  2. lol12

    lol12 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    116
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    O lvllerde çok para ihtiyacın olmaz sanırım.Ama yinede şunları yapabilirsin +5 yapmaya çalış onları sat ufaktan ufaktan 10 20m falan paran olur.sonralar 72de falan 50 60 100 gibi satabilrsin.Yada gold sitelerden para al başka türlü para olmaz oyunda:D
     
  3. DukeNukem

    DukeNukem Aileden rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.291
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Git Devil Horse Yada Tek Nukeyle Alabilecegın Canavarlarda Kas extraokk İİ Para Kasarsın extraokk
     
  4. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Gidip kasacaksın başka bir şey yapmayacaksın. detective
     
  5. DukeNukem

    DukeNukem Aileden rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.291
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Ben Hep Kendı Lvımdekı Yada Kendı Lvımden 1-2 Yuksek Canavarlarda Kastım Ama Para Sıkıntısı Cekmedım detective
     
  6. _HaNNiBaL_

    _HaNNiBaL_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    RoC Mountain
    +1
     
  7. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    o sossu sat 1 gününü harcayarak wind 2 yoluyla para kazanma taktiğini uygula 5m yaparsın biraz uğraşırsan
     
  8. ToRuN

    ToRuN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    arkadaşlar satılacak çok eşyam vardı iki client açtım 2 stall kurdum satıyorum şuanda 2 m oldu..Herkeze teşşekkür ederim..
     
  9. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :mrgreen: :mrgreen: Tekiyle kas tekiyle stall kur yav.
     
  10. V.I.P

    V.I.P Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB
    Taktik güzelmiş :mrgreen:
     
  11. ToRuN

    ToRuN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci

    pc donmasa öle yapıcamda :lol:
     
  12. XipeHocter

    XipeHocter Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    283
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad
    Şehir:
    KadiKöy AciL-_-
    Ong Ların Orayaa Git Bağla Akşam Bak Bankaya :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :santa: