1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

ARkadaşLaR Ne oLcak Bu PriVaTeNiN HaLi !!!!


  1. ademalper

    ademalper Yeni üye rank8

    Kayıt:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya herkes ayrı bi İP cod bırakıo anlamadım bu işi bıktım artık yhaa Mad bilen varsa gerçek ve tek İP codu sölesin kafayı yiyicem hmm
     
  2. nePhiLim

    nePhiLim Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Valla battı fishing yan going dicek bişey yok!
     
  3. genki1914

    genki1914 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    34
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya bu işlerden anlayan türkler allah aşkına private server açın :lol: extraokk
     
  4. maniac_butcher

    maniac_butcher Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mart 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    walla yaa bi adam gibi oynaymaadik 69 lvl de kaldi sole hepimiz bi 90 lvl char yapabilseydin ne güzel olcakti a.q. biz giremyelim adamlar oynasinlar 15-20 ne zewk alcaklar bakalim

    parada kazanamazlar bizimkiler habire silk aliodu char aliodu :)
    bakalim napcaklar herifler bizim girmemizi engellerdiler resmen
     
  5. mss29

    mss29 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    10 Ocak 2008
    Mesajlar:
    128
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    server dosyaları yokki fakat 3 4 tane silkroad korea serveri var en vasatı bu :lol: ( diğer serverlara girersin fakat normal oynadığımız serverdan farkı yoktur )

    ip 203.80.245.38
    port 3370

    id 9966
    pw 9966

    alın bu çalışıyor tek tıklamada geliyor fakat client açılınca disconnect oluyor
     
  6. Beyazkin

    Beyazkin Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    3 Şubat 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    söyLemeSi kolay :lol:
     
  7. Furina

    Furina Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.598
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şunu demekten vazgeçin artık..Çok mu kolay saniosunuz private açmayı
     
  8. anndriy

    anndriy Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    202
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yuiye pm attım beni yanlış anladı bi server açacaz sandı çok kolay bi iş dedi
     
  9. _RoSi_

    _RoSi_ Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    92
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    203.169.178.76
    8888

    id:test
    pw:333

    beyler bu çalışıyor tek tıkda alıyor süper oynanıyor.Ben girdim.