1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Arkadaşlar Lütfen Çok Acil Launcher Lazım Update Edin


  1. selokoko

    selokoko Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Launcheri Update Edin Lütfen Yha Her Sitede Kırık Link Var Arkadaşlar Lütfen
     
  2. Advance

    Advance   rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.749
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    Sadece luncher mı?
     
  3. selokoko

    selokoko Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evt Varsa Lütfen Upload Lütfen
     
  4. Advance

    Advance   rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.749
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
  5. selokoko

    selokoko Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bişey Sorcam Çok Sağolunda Bu TrSro legend 5 demi çalışıyo yoksa hangi versiyonda çalışıyo
     
  6. bdeniz

    bdeniz Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    126
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    hamachide user bekliyom :P
    bak kardeşim 1.240 silkroad versiyonu varsa sende onu silp en baştan kur.. sonra media patchle.. eğer isro serveri çıkarsa launcherde bil ki server KAPALIDIR.. server AÇIK olunca tombalacının yazdığı noticeler çıkar... KAPALI ve AÇIK oldugunu burdanda anlarız..
     
  7. peugeot9494

    peugeot9494 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaa warya super olucak :D ne pwpler aticaz belli deil hep yuksek lwl bi warriorum olsun istemişdim o 40 lwldaki skile felan hastayım yaaaaaa :D
     
  8. peugeot9494

    peugeot9494 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaa bende oyunu kurdum her sey guzel oldu ama karakter kurarken tipi felan seçiyorum create yapıyorum oyun donuyo :S Version 1.240 1.246 mi yapmam gerekiyo soylermsnz lutfen ?
     
  9. Advance

    Advance   rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.749
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    evet
     
  10. peugeot9494

    peugeot9494 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saol kardeşim teşekkürler denicem simdi
     
  11. peugeot9494

    peugeot9494 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya bi patch attırdım 1.255 oldu :S nasıl yapıcam 1.246 ? ayrıca su an launcher actıgımda normal isro geliyor acıkmı server su an girebilen armi ? :S summer4:
     
  12. Advance

    Advance   rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.749
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    1.256 olmuş olması lazım :think:
     
  13. werock

    werock Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2009
    Mesajlar:
    67
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    1.246 olmayacak 1.256 olacak yani son sürümü her update geldiğinde yükselteceksiniz tekrar oyuna girebilmek için
     
  14. mesutuzelli

    mesutuzelli Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Kasım 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Adamım beni dinle :D. Olayın en kısa yolunu anlatayım ...
    Pc 'in de normal silkroad var mı?. Uluslar arası olan silkroad. Onu al hard diskte istediğin bir yere kopyasını çıkar tamam mı. Sonra Media Pact ile editle. Sonra trsrocheck.tr.gg sitesinden oyunun online mı yoksa offline mı olduğuna bak. Eğer online ise launcher'a tıkla. tombalaci46 nın yazdığı notice çıkana kadar aç kapa yap.