1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

arkadaşlar ınt basmayla ilgili bi sorum var acil bakarmısını


  1. kurmay

    kurmay Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    202
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ÖĞRENCİ
    Şehir:
    ANKARA
    Arkadalar 56 lw protector sos +3 don war aldığımda ınt 4 basılıydı 5 yapmak için denedim 2 ye düştü sonra tekrar denedim 1 e düştü :evil: enson denediğimde yine 1 oldu bi türlü artıramadım bunun için bişi gereklimi :oldie: yardımcı olurmusunuz birde lucky tablet ne işe yarıyor :popcorn: ve son larak bu ınt tabletlerde falan %10 %20 %30 die bişiler war bunlar ne anlama geliyor
     
  2. RoyalFlush

    RoyalFlush Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    jeofizik mühendisi
    Şehir:
    asthenosphere
    Lucky tablet sadece + basmayı kolaylaştırır.Senin int i yükseltmen için extradan birşey yapmana gerek yok.
    Orada yazan %10,%20 gibi sayılar asimilasyon şanslarını gösterir.yani senin int 4 ünü 5 yapmak isterken 2 ye düşmesi asimilasyon şansının tutmasıdır.
    %30 yazıyorsa;%30 ihtimalle bu asimilasyona uğrar.Alacağın tabletleri seçerken % si düşük olanları seçmeye özen göster :wink1:
     
  3. kurmay

    kurmay Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    202
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ÖĞRENCİ
    Şehir:
    ANKARA
    saol gerçekten çok yardımcı oldun teşekkürler
     
  4. iNFeCTioN

    iNFeCTioN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    303
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    izmit köşeleri
    ayrıca yardımı olurmu bilmem ama ezik bi shıeld al eline ona + bas yandığında kendi istediğin iteme istediğini bas o zaman basma şansın yükselir bende işe yarıyo denebilir.sende bi dene
     
  5. doruQue

    doruQue Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    145
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    o % ler başka blueları etkileyeblior ama bazen iyide olabiliyor..

    ben mesela 76 bacaklıga stamina basarken..hp 250 oldu ve aynı zmanda 3 olan INT i 5 yaptı ona çok şaşırmıştım :D ama tabi bu şans olayı düşürebilirdide..

    sen %10 luk taşlardan bulmaya çalış riske atma..
    ----------------------------------------------------
    tablet basarken yanması deli eden bir olaydır...
    özellikle resetleme tabletleri resmen klavye kırdırır...
    ----------------------------------------------------
    sen basmaya devam et elbet o bir gün 5 olur ^^