1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      ix2
      leon
      kingsofsro
      aelyria

Arkadaşlar Europalı Crosbowcu carımda mask çalısmıyoo help


  1. punisher66

    punisher66 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    118
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar Avrupalı çarımla mask çıkartcaktım ve bu sorunla karsılastım resmi işte [​IMG]



    İnş Bulabilirsiniz
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.785
    Beğenilen Mesajlar:
    241
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Europe CrossBow Skilinin Bot Bölümüyle Bir Bağlantısı Yok Sanıyorsam ?

    Konuları Yerline Açmaya Özen Gösterelim...
     
  3. punisher66

    punisher66 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    118
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaw bekledim ama kapanmıs herhaldee o skill
     
  4. wirusses

    wirusses Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    58
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mask skilin senin kapalı o skili acmaya denedinmi?
     
  5. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    bak ben buna gülerim arkadaş açmışsın skili geri kapatmışsın yav
     
  6. kissme112

    kissme112 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    29 Haziran 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bende Sana gülerim :lolmuch:

    O skill 30 lvlde açılan bir skill değil ve altta uplaması için gereken bilgileri vermiş dikkatli oku

    Arkadaşım sana gelince sanırım onu denerken mask kullanıyordun zaten öyle gözüküyor.Mask varken onu yapamazsın ..
     
  7. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    kardeş ben nerden bileyim hangi lwlde açılıyo avrupa pek ilgimi çekmiyo ben islama yoğunlaştım
     
  8. punisher66

    punisher66 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    118
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar Ben Açtım Açmasam add gelirdi o Skili Açmasam nie Konu açayım Alla Hallaaaa
     
  9. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    stn açmışsın 1 yazıyo ama neden öLe :mrgreen: :mrgreen:
     
  10. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    belki bug filan olmuşda ola bilir ben bilmiyorum açıkcası :mrgreen:
     
  11. V.I.P

    V.I.P Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB
    Tabi yapmassın çünkü daha süren dolmamış :mrgreen:
     
  12. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    add gelmesi için yeterli sp olması lazım 5 sp diyo ben orda 140 küsür gördüm farla bişi söylemek istemiyom çünkü avrupa hakkında fazla bişi bilmiyorum
     
  13. gokhan2413

    gokhan2413 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    331
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    zaten mask var uzerinde senin kullandigin mask i kapat o zaman olur
     
  14. punisher66

    punisher66 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    118
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Olmuyo Öle İşte ben denedim maskeliyken olcakmı dedim gine olmadııııııııııııııı
     
  15. The_Sekill

    The_Sekill Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    126
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    benim bi charımdada var aynı olay.skilli herhangı bı slota koyuncada ustunde garip rakamlar yazıor skill sönük halde olup "421" felan yazıordu bn daha fazla kurcalamadm :lol: