1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Arkadaşlar Bu gece yeni char açacağım


  1. fdgdfgdfgdf

    fdgdfgdfgdf Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.303
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Şimdilik Hastahane.
    Evet arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi yeni char açacağım bu gece sizce yapılandırmam ve nickim ne olsun Topic altından bildiriniz.
     
  2. fdgdfgdfgdf

    fdgdfgdfgdf Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.303
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Şimdilik Hastahane.
    Full StR xbow düşünüyorum sizlerde bişey söyleyin..
     
  3. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    x-bow açacaksan dagger'da açmalısın tek x-bow ile olmaz cünkü. eğer o kadar sp biriktireceğine inanıyorsan rogue güzel bir yapılandırma. fakat yok ben o kadar sp biriktiremem dersen de sana warrior (2h sword) önerebilirim.
     
  4. Presence

    Presence Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    hayatta kimseden fikir alma kendi bildin yolda ilerle çünkü burdan fikir alırsan yok o bişi diecek yok o kafan karışçak en iisi sana en zevk veren charı aç
     
  5. thaemirhaeN_

    thaemirhaeN_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    World Of Warcraft
  6. Cryolite

    Cryolite Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol
    ?

    Crossbow char açmıştım çok özenip. 52'ye kadar powerlevel sonra kasmaya bile uğraşmıyorum sıkıcı .. stall char oldu ^^
     
  7. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    valla 1 aydır char açamadıysa açmasın artık :P
     
  8. belirsizzzzz

    belirsizzzzz Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.655
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    CeyRRANNCI
    Şehir:
    Tokyo /Y.t
    Bende gaiyadamı başlasam ne.
     
  9. HolyGirls

    HolyGirls Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    311
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    xbowun yanına dagger gibi saçmalık yapma neden dersen 2 sinden birini seç kendine ama bence xbow dagger desperate skill i crossbow xtreme görevini görüyo ve def. ne varsa alıyo götürüyo(%75) o yüzden xbow/bard :wink1: veya wizard/warlock
     
  10. Kuruman

    Kuruman Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Şehir:
    ' u Phoenix
    Bencede Xbow Âçsın Çünlü Euların Defansı Kötü xbowun Avantajı Uzakdan Vurması Bi Mob Gelene Kâdar Uzakdar Öldürüyor Zaten Xbow 4ever :wink1:
     
  11. Nebula

    Nebula Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hamburg
    Bence 2Handed Warrior yanına Bard mastery,isteğe göre warlock ta olabilir.Kasması zor ama bi o kadarda sağlam olur.

    Nick olarakta madem bir warrior açıyoruz ismi LaNCeLoT diyebilirm ama tamamen sana kalmış bişey.
     
  12. Uykucu

    Uykucu Buralıyım rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.399
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    +999 :thumbsup:
     
  13. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    Saçmalıgın sözlük anlamını bilyormusun??Rogue masterysi altıdna dagger ve xbow gibi 2 guzel silahı nie acmasın???Crossbow extreme %50 hp ve %40 galiba bir defanstan alır,desperate ise phy ve mag defansdan %75 alır.

    Ben warlock/cleric oneririm.Bole fazla char yok,ne kdr guclu oldugu bilinmiyor.Pvpde,karsında bir warlock olmassa taktiksel bir sekilde %90 alırsın lwlini.Veya cok saglam olan 2 hand cleric.

    @Kuruman

    Normal moblara uazktan vuruyu alıo tm ama party veya giantlara gelince işi çok zora giriyor.Bir xbow,eger yan skill cleric degilse 3-4 clericse 2-3 lwl altında moblarda kasmak zorundadır.Eu charların axe haric hepsini 30'a kdr kastım,en cok warlock ve xbowdan zevk aldım.
     
  14. Quincey

    Quincey Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise öğrencisi
    Şehir:
    Yıllardır Pc başındayım.Silkroadda yeni haritlar y
    ben chi den şaşma derim
    eu'lardan eğer ben çok iyi kasarım yavaş kasılmaya razıyım yeter ki iyi bi charım olsun diyosan bitek 2h warrioru önerebilirim ama chi de açabilirsen bow veya glavie aç derim :wink1: