1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Arkadaşlar Bir bakarmısınız...!!!!


  1. NightMare54

    NightMare54 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    8 Ekim 2008
    Mesajlar:
    677
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    PC Kopat
    Şehir:
    Www.ExtraLooB.coM
    Sro ya normal girebiliyorum... Fakat botla veya loaderle giremıyorum.. girebilen warmı... :sfff: :sfff: :sfff:
     
  2. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende giremiyorum botla error veriyor kafayı yicem
     
  3. Barzo

    Barzo   rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.928
    Beğenilen Mesajlar:
    15
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Maltepe
    evet aynı sorun bendede vardı bu gün çok pis sinirlendim format attım pc ye :? inş düzelir düzelmezse yeni patch i beklerim ugrasamam :|
     
  4. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    format atınca düzeldimi arkadaşım ?
     
  5. Barzo

    Barzo   rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.928
    Beğenilen Mesajlar:
    15
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Maltepe
    Henüz yüklemedim yükleyince haber ederim. Ayar çekmekle ugrasıyorum
     
  6. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Joymax'tan kaynaklanan bir sorun.Formata gerek yok...
     
  7. Barzo

    Barzo   rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.928
    Beğenilen Mesajlar:
    15
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Maltepe
    Attım bile :P
     
  8. NightMare54

    NightMare54 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    8 Ekim 2008
    Mesajlar:
    677
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    PC Kopat
    Şehir:
    Www.ExtraLooB.coM
    Yeni patch a kadar duzelmezse çok saçma bişi olur daha 2 gun war millet ellemı kasıcak.... :? :? :!!&%&!
     
  9. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla olursa hemen atarım format pp- boşa gider yoksa böle sp ticketda aldım botuda aylık yaptım mantara basmayalım sonra :D bütün aksilikler de beni buluyor zaten :D
     
  10. NightMare54

    NightMare54 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    8 Ekim 2008
    Mesajlar:
    677
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    PC Kopat
    Şehir:
    Www.ExtraLooB.coM
    düzelir inş 1-2 saat içinde.... :detective: :detective: :detective: :thumbsup: :sfff:
     
  11. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hiç zannetmiyorum arkadaşım ya bende 5 saattir böle nerdeyse bi dc yedim daha da giremedim.. :!!&%&!
     
  12. Barzo

    Barzo   rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.928
    Beğenilen Mesajlar:
    15
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Maltepe
    Herkesin umudu sanırım ben :D sroyu yüklüyorum update olucak şimdik
     
  13. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla formatı da hiç gözüm almıyor bu saatte bi yandan da düzelsin istemiyorum formatla düzelcekse :| :D:D
     
  14. NightMare54

    NightMare54 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    8 Ekim 2008
    Mesajlar:
    677
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    PC Kopat
    Şehir:
    Www.ExtraLooB.coM
    Düzelir... Elbet arkadaşlar.
     
  15. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    neyse bende yeni update i indirim bu arada fırsat oldu indirmemiştim :D
     
  16. Zeratul

    Zeratul Aileden rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    5.094
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    †ualle† .
    Birazda elle kasıp oyundan tad almaya çalışsak ?
     
  17. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    walla arkadaşım 7 gap farmla bu saatte kendime işkence yapamam :D:D
     
  18. Zeratul

    Zeratul Aileden rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    5.094
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    †ualle† .
    Haklısın çekilmez bir durumdur farm :D bnde gaiada oynayacağım 22 aralığı bekliyorm maaş gelsin gaiada plvl yaptıracağım :popcorn:
     
  19. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    format atan arkadaşım sende ses yok hüsrana mı ugradın yoksa oyuna girdinde unuttunmu bizi :D
     
  20. JimCarrey

    JimCarrey Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.088
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    silkroad uzmanı.
    Şehir:
    Nerde müzik, eğlence,çılgınlık orda ben =)
    bendede açılmıyo sro :S o dikdörtgen resim geliyor öle kalıyor napmalıyım yardım pls nezaamn düzelir bilen varmı