1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Arkadaşlar bilenler lütfen yardım etsin Ecsroyla ilgili...


  1. aziz871

    aziz871 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ben Ecsro yu yükledim ama ecsro nun simgesine bastıgım anda hmn hata raporu weriyo we açılmıyo :? neden olabilir :?: :think:

    Ya bi şu Ecsroyu yükleyemedim lütfen yardım
     
  2. malboro

    malboro Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    247
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Amelelik
    Şehir:
    pc nin önündeki sandalye
    bilgisayarının sürümü ne ?
     
  3. malboro

    malboro Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    247
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Amelelik
    Şehir:
    pc nin önündeki sandalye
    visata mı xp mi yani ?
     
  4. aziz871

    aziz871 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  5. HaveKinqGlavie

    HaveKinqGlavie Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    896
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Sence ?
    Bi hatanın ss sini görebilirsek cevap verebiliriz bi ss koyarsan iyi olabilir.
     
  6. SleepWalkeR

    SleepWalkeR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    452
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Marseille
    launcher den başlatacaksın, ecsronun klasörüne git, silkroad.exe ye tıkla, sonra start gelicek starta bas, büyük ihtimal sen sro_client.exe ye tıklıyorsundur, veya onun kısayoluna.
    veya başka bir sorun ise arkadaşın dediği gibi, screenshot al imageshack sitesine upload et ve bize linkini ver.
     
  7. ajdafalaklar

    ajdafalaklar Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    512
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    hayır yeni media pk yı indir içine at sorunun kalkacaktır :) :thumbsup:
     
  8. aziz871

    aziz871 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :) kardeşim ben önceden formlara takılmadıgım için ss koymayı bilmiyorum xD K.B
     
  9. aziz871

    aziz871 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oleey çok saoolun yaptım media pk yı yükledim oldu çoook saolun .... şimdi tek üyelik alımı kaldı :D
     
  10. ajdafalaklar

    ajdafalaklar Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    512
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    rica ederiz bak ben demedimmi media pkyı indir at içine çalışır die :D
     
  11. aziz871

    aziz871 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :D ewt dedin çook saol kardeşim...
     
  12. Creepy

    Creepy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.990
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    Register Sitesi şuan kapalı ancak pw değiştirebiliyorsun Açıldımı Forumda Başlıklar Açılıyor Takip edersen istedğin herşeye ulaşabilirsin :wink1:
     
  13. dream001

    dream001 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeeşşş banada yardım et undergoing diyor yeni media pk yı nerden indireceğim lütfen yardımmm
     
  14. Rocky

    Rocky Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Eylül 2008
    Mesajlar:
    566
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Publicist
    Şehir:
    London / England
    Sorun çözüldü ise konu kilit pls!
     
  15. ZzXLegendXzZ

    ZzXLegendXzZ Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ecsro kapanmadımı ee hata verir tabi