1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

arkadaşlar bi bakarmısınız


  1. unususal888

    unususal888 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve hiç bi konuya cvp yazmadım sadece yazılanları okudum.çok güzel şeyler yazmışsınız tşkler.bende paralı bot kullanıcısıyım.fakat bi sorunum var bota bırakıyorum bot bi güzel oynuyo ve sonunda mavi potu veya kırmızı potu bittiğinde return çekip şehre geri dönmüyo.bu durum beni sinir ediyo dolayısıyla bilgisayarın başından ayrılamıyorum. bi çözümü varsa yazarsanız eğer çok tşk ederim...
    SAYGILAR extraokk
     
  2. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    bot ayarlarıı tam yapmamışsın
     
  3. unususal888

    unususal888 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya dostum yaptım nasıl yapmadım herşey yerli yolunda çalışıyo fakat bot potu bittiğinde return çekmiyo Crying or Very sad
     
  4. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    orda HP......back town var mesela ... olan yere 10 yazarsan ve yabındaki kutucuğu işaretlersen 10 HP kaldıgında geri döner
    onun altındada mp için olan var
     
  5. unususal888

    unususal888 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    onlar işaretli olduğu halde return scrool çekmiyo Crying or Very sad mesela benim 20 tane HP kaldığında return scrool çekmesi gerekiyo aynı şekilde MP kalmadığındada return scrool çekmesi gerekiyo ama çekmiyo
     
  6. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    sen oyundan çık botunu aynı klasöre tekrar kur,sonra oyuna gir bakalım bi ok.
     
  7. unususal888

    unususal888 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kaç posta denedim bi bilsen oyunu silip yeniden kurdum ekran kartını yeniden güncelleştirdim sonra botu silip tekrar kurdum sonra yeni clienti kopyalayıp yapıştırdım anlıcan bu bot işinde pekte acemi deilim ama malesef olmuyo Crying or Very sad
     
  8. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    o zaman ya return scroolarda bi sorunun var
    yada kullandığın isrobottaki bir bug sebebiyle olmuyor
    birsonraki botu bekle sen..
     
  9. unususal888

    unususal888 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaa off sorumun cevabını kimse veremiyo neden return çekmiyo bu bot yaaa Crying or Very sad potlar bitiyo return çekmiyo yatarak şehre dönüyo %2 ex gidiyo boyuna zarardayım Crying or Very sad
     
  10. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    hertürlü çözeriz ama sorun tuhaf büyük ihtimal senden kaynaklanıyor Razz
     
  11. _AvRiL_

    _AvRiL_   nowayout rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.484
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
    bi buraya bak bakalım genelde aynısı olmasına ozen goster genel seylerin sorunun cozulur sanırsam
    [​IMG]
     
  12. lastturk_

    lastturk_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.041
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    vardır böyle vakalar botsmall bozuk botu kakalar :lolmuch:
     
  13. unususal888

    unususal888 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar kendi sorunumu kendim çözdüm ama genede uğraşılarınız için çok tşkler sorun şundan kaynaklanıyod heralde bot çantada duran return scroolları görmediği için oluyodu büyük bi ihtimal return scroolları kasaya atıp tekrar aldım artık return çekiyo yuppiii :lolmuch: ama MODların duyarlılığı gerçekten hoşuma gitti 2 modda ayrı ayrı konuma cvplarını esirgemediler çok tşk ederim saolun extraokk
     
  14. _AvRiL_

    _AvRiL_   nowayout rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.484
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
    o zaman sana soyle bi tiyo vereyim mesela maymun kullanıyorsan ondan aldıgın esyaları gormez bot misal cantada 150 hp pot var maymundan aldın 50 tane daha hala 150 gorur gormesi için en kolay yol o maymundan aldıgın potu yere atıp tekrar alman bu kadar basit return scroll da ole olmsutur