1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      ix2
      leon
      kingsofsro
      aelyria

ARkadaşlar Acill Yardım hayat memat meselesi bi bakın. BUGGG


  1. RaFFiNeRi

    RaFFiNeRi Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    50
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ArKadaşlar Çarımı hotanda guildcinin orda stalla bıraktım işe gittim eve geldiğimde çar dc yemiş.

    ondan sonra her oyuna girdiğim an anında dc yiyo çar bug oldu galiba bi çözümünü bilen varsa nolur bi yardımcı olun..

    Oyuna girdiğim an dc yiyorum hp mp gelmeden..

    tşkler
     
  2. _HaNNiBaL_

    _HaNNiBaL_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    RoC Mountain
    Ss koyarsan anlarım...Eger ciddi bişeyse joymaxa bug report at
     
  3. Crossie

    Crossie Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    banada olmuştu benzer olay karakoramda gece chara girince dc yiyordum.sabah girdim düzeldi :)
     
  4. RaFFiNeRi

    RaFFiNeRi Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    50
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bug report yapsam bakmazlar bile.
     
  5. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.777
    Beğenilen Mesajlar:
    233
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    bug report yap sen genede Wink
     
  6. Nebula

    Nebula Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hamburg
    GEnede rapor et ama bi arkadaşım 6x lvl charı ile hala giremiyor.İnşallah düzelir.
     
  7. Quattro

    Quattro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround
    salı gününü bekle
     
  8. KavaLyE

    KavaLyE Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    576
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    OrdaN
    hangi Server ' da ?
     
  9. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    bidaki update e bak o zaman kesin girersin ...... pure dosyalar ile dene o olayı revbot ta yapıyodu
     
  10. seecanmewar

    seecanmewar Yeni üye rank8

    Kayıt:
    14 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    amk bana beleeş bot link'i verin amq.
     
  11. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben bi ara Bütün serverlar full populate olmasına rağman Traficc alıyodum 3-4 gün sürdü :lolmuch:
     
  12. Leet1

    Leet1 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.906
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Bazı noktalarda bu bug oluyor ALpsde meşhur bi 80lik bug yüzünden Kaç ay giremedi Mad
     
  13. Difficult

    Difficult Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    654
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    7/24 Silkroad Online
    ne alaka yaa
     
  14. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.777
    Beğenilen Mesajlar:
    233
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Uyarısını Çoktan Aldı Merak Etme Wink
     
  15. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    sen yenisin galiba Rolling Eyes hoşgeldin duymadan uyarı aldın hoşbulduk duymadan küfür yedik yaşasın :lol: bide ne biçim ifade o forumda vereceğim varsada vermem düzgün yaz düzgün cevap gör ne edersen kendine edersin
     
  16. sinan__

    sinan__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    198
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Şehir:
    pc koltuğu
    kardes botla gırıp dc alıyosan botsuz gırıp dene bıde botla bazen bıyerde dc yedıgın zaman botla her gırısınde dc verıyor botsuz gır carı baska yere gotur ole botla gır (tabi sen bu olayı botla denıyosan )
     
  17. _HaNNiBaL_

    _HaNNiBaL_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    RoC Mountain

    Gelmesiyle Gitmesi bir oldu...
     
  18. Creepy

    Creepy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.990
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    Bug Report'a bugüne kadar cevap veren olmadı sen yinede yaz aynısı youtube'da var adam full pre Wings(AnqeL) White Wolf Sincap ama adam girio guildçide hopp dc Geçmiş Olsun bence bi bardak soğuk su iç yada Update'sonrası düzelebilir belki (Belki) Geçmiş Olsun! extraokk