1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Arkadaşar Torenten İndirilenler neye kaydoluyo ??


  1. Jim

    Jim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    696
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SchoolBoyZzZ
    Şehir:
    Nicomedia
    İndirdim Toreneten ECSROYu şiimdi bulamıyorum Yardımm
     
  2. Exqusei

    Exqusei Buralıyım rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    eğer ayarları ile oynamadı isen

    "C:\Downloads" olması gerek
     
  3. Jim

    Jim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    696
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SchoolBoyZzZ
    Şehir:
    Nicomedia
    Buldum ama açıyorum siyah bi ekren gelip hemen gidiyo neden olabilir ?
     
  4. Exqusei

    Exqusei Buralıyım rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    herhangi bir yazı yada herhangi bir hata veriyormu? veriyorsa mümkünse ss koyabilirmisin :?!
     
  5. Erroneous

    Erroneous Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SilkroadMax
    tamamen inmemiş olabilir msdos işlemi geliyor tamamen inmdeiği zaman
     
  6. Exqusei

    Exqusei Buralıyım rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    bende onun için dedim zaten ss koyabilirmisin diye. tam görmeden bişey söylemek istemedim arkadaşa. dedim belki başka bi hata alıyordur :santa:
     
  7. Jim

    Jim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    696
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SchoolBoyZzZ
    Şehir:
    Nicomedia
    Ok arkadaşlar Halletim Sorunu Hepiniz sağolun ThX
     
  8. Exqusei

    Exqusei Buralıyım rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    önemli değil hacım sorunun çözüldüse ne mutlu sana ?!!!!!!..