1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Aradım Taradım Hiçbir Yerde Bulamadım >>>


  1. Leo

    Leo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Leo Is Here !
    Arkadaşlar bütün Silkroad Private Server bölümlerine baktım ama bir türlü bulamadım.

    1.İngilizce
    2.Canavar Lvları Yazılı
    3.Unique 3x Daha Büyük
    4.Stall Network Çalışan
    5.Unique Spawn Map Olan
    6.Kervan ve Taşıma Atları Simgeleri Değişik Olan (Anlayın işte at kafası mat kafası resmi olan.)

    Böyle bir media.pk2 1 tane buldum; viewtopic.php?f=279&t=68125 fakat buda VIP olarak ayarlı olduğu için işime yaramadı.Bunu bir türlü Normal Ecsro ya ayarlayamadım.Bunu biri Normal Ecsro ya göre ayarlarsa ve bu konu altında bana verirse ona minnettar kalacağım.Şimdiden Teşekkürler..
     
  2. Fre3sTyLe

    Fre3sTyLe Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    16.991
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bana küfreder gözlerin , dudakların yardım yalvarı
    Varmı Ki :D
     
  3. maximaxi

    maximaxi Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeş programların olduğu yeri ara var ben hatırlıom
     
  4. Leo

    Leo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Leo Is Here !
    Kardeş orayada baktım.Bir bunu buldum dediğim gibi buda VIP ip li onu bir türlü öbür ip ile değiştiremedim.Biri değiştirip versin nolur yaa.
     
  5. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    alah allah vardıki bn yani öle hatırlıyom en azından :mrgreen: hatta ss bölümünde bile adamin birinde mob un yanında lvli gözüküyodu nese bn bilmiyom ama multi bölümnde olması lazım :thumbsup:
     
  6. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    vip için ama sen onu normal yapıcaksın altta anlattım ona göre yap
     
  7. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    IPLer:
    ECSRO - 69.64.64.125
    VIP - 69.64.92.233 bunlar ip media.patcher ile yapıcaksın işi porta elleme
     
  8. Leo

    Leo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Leo Is Here !
    Osman sağolasın bende bi türlü portu bulamadım o yüzden yapamıyordum.Aynı kalcak he tmm ok.Sağol
     
  9. Leo

    Leo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Leo Is Here !
    Ya yine olmuyor bir yardım edin nolur yaa.Biri bunu yapıp link verse olmaz mı?Lütfeeeeeen!
     
  10. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    nasıl olmuyor arkadaşım
     
  11. Leo

    Leo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Leo Is Here !
    Kardeş sen bunu bana ayarlayıp öyle veremez misin?Allah Rızası için yaa.Lütfen..