1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Arabayla nasıl buz pateni yapılır :)


  1. Rebellen

    Rebellen Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Eylül 2010
    Mesajlar:
    4.024
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38


    Buna buz pateni diyorum araba dönmüyor adeta buz pateni gibi kayıyor çocuk harcanıyor arkadaş ya f1 plotu bildiğin.Daha ne yapılır bi arabayla ters gitmediği kalmış bir :D

    Ps:Tabiki bunların yapılması doğru şeyler değil bir sürü kişiyi tehlikeye atıyor ama böyle süreni görünce ben arabamı sürüyorum diyor insan kendine.

    Not:Argo içerir.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  2. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Gerek var mi boyle surmeye E-5'te? Surdun ne gecti eline? Milyon tane insan var o trafikte bu kadar dusuncesiz sacma insanlar yuzunden kac tane masum can gidiyor her gun.
     
  3. Rebellen

    Rebellen Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Eylül 2010
    Mesajlar:
    4.024
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Bu mesaj Wax Whine rumuzlu uyeden alinti yapildi
    zaten belirttim yaptığı doğru değil haklısın.
     
  4. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Bu mesaj Triptonic rumuzlu uyeden alinti yapildi
    Sana degil ki hacim benim lafim :beer: Madem araniyorsun bok yoluna gideceksin git bos yolda kendi kendine git.
     
  5. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    eski bi video bu hatta haberlere falan çıkmıştı transit bomba ama :D bir de s2k diye bi gerçek var ki sesini en çok beğendiğim otomobil v6 v8 v12 hepsi yalan benim gözümde :D
     
  6. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.289
    Beğenilen Mesajlar:
    166
    Ödül Puanları:
    73
    s2k :kalp: 4 silindirde 240 beygirin gücü vtec açtığındaki ses mükemmel , hayalimdeki araba pray:
     
  7. Ufck

    Ufck Nemesis exlmanager rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya

    Envanter:

    video yu izlemiyorum ama ses`i dinliyorum :D
     
  8. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL


    şu sese bakın abi :D

    bu arada s2k litre başına en çok hp düşen araç yani o rekor elindeydi ama hala öyle mi onu bilmiyorum
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  9. Rebellen

    Rebellen Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Eylül 2010
    Mesajlar:
    4.024
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Bu mesaj Maddy rumuzlu uyeden alinti yapildi
    rx8=1310 cc 240 bg 8)
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  10. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    haklısın rx8i unuttum ama rekoru s2k kırmıştı :)
     
  11. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.289
    Beğenilen Mesajlar:
    166
    Ödül Puanları:
    73
    Rx8 ide severim ama s2k bi baskadir

    [​IMG]