Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
4.861
Beğeniler
86
Ben böyle k.çına yapışma görmedim ya 5 cm dibinden o hızda sürülürmü ya arabada m3 le corvette bide. 1:30 dan başlıyor yapışma.

 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
24 Ocak 2009
Mesajlar
3.288
Beğeniler
20
Şehir
Boston/Massachusetts
Hava koridoruna giriyor işte,kendi aracının hava akışını keserek öndeki aracın kestiği rüzgarın arkasından giriyor böylelikle sürtünmeyi azaltıyor.Önündekini daha kolay geçebiliyor böylelikle,ama bunu yapan profesyonel olması lazım tabi ki. Yoksa öndeki arabayı perte çıkartır.
 
Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
4.861
Beğeniler
86
Bu mesaj Clochard rumuzlu uyeden alinti yapildi
Clochard demiş ki:
Hava koridoruna giriyor işte,kendi aracının hava akışını keserek öndeki aracın kestiği rüzgarın arkasından giriyor böylelikle sürtünmeyi azaltıyor.Önündekini daha kolay geçebiliyor böylelikle,ama bunu yapan profesyonel olması lazım tabi ki. Yoksa öndeki arabayı perte çıkartır.
Hocam gerçekten canı gönülden tebrik ediyorum mükemmel mühendis gözüyle bir açıklama olmuş bu bunu düşünememiştim hiç aklıma gelmezdi.Lakin bu avantajı arabanın dibindeyken nasıl kullanacakki ilerlese girer arabaya sağa çekse rüzgarla sürtünme artacak sonuçta adam ne kazanmış olacak bundan?

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
24 Ocak 2009
Mesajlar
3.288
Beğeniler
20
Şehir
Boston/Massachusetts
Bu mesaj Triptonic rumuzlu uyeden alinti yapildi
Triptonic demiş ki:
Bu mesaj Clochard rumuzlu uyeden alinti yapildi
Clochard demiş ki:
Hava koridoruna giriyor işte,kendi aracının hava akışını keserek öndeki aracın kestiği rüzgarın arkasından giriyor böylelikle sürtünmeyi azaltıyor.Önündekini daha kolay geçebiliyor böylelikle,ama bunu yapan profesyonel olması lazım tabi ki. Yoksa öndeki arabayı perte çıkartır.
Hocam gerçekten canı gönülden tebrik ediyorum mükemmel mühendis gözüyle bir açıklama olmuş bu bunu düşünememiştim hiç aklıma gelmezdi.Lakin bu avantajı arabanın dibindeyken nasıl kullanacakki ilerlese girer arabaya sağa çekse rüzgarla sürtünme artacak sonuçta adam ne kazanmış olacak bundan?

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Arkadaki araç rüzgarın sürtünmesine uğraşmadığı için önündeki araçtan daha hızlı bir pozisyon yakalayınca hemen sollayarak onu geçiyor. Yana geçtiği zaman ise gayet tabii sürtünmeye maruz kalıyor ancak öndeki araçtan 5-10km hızlı olduğu için sürtünme pek bi önem arz etmiyor geçen araç için :!!&%&!
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
4.861
Beğeniler
86
Bu mesaj Clochard rumuzlu uyeden alinti yapildi
Clochard demiş ki:
Bu mesaj Triptonic rumuzlu uyeden alinti yapildi
Triptonic demiş ki:
Bu mesaj Clochard rumuzlu uyeden alinti yapildi
Clochard demiş ki:
Hava koridoruna giriyor işte,kendi aracının hava akışını keserek öndeki aracın kestiği rüzgarın arkasından giriyor böylelikle sürtünmeyi azaltıyor.Önündekini daha kolay geçebiliyor böylelikle,ama bunu yapan profesyonel olması lazım tabi ki. Yoksa öndeki arabayı perte çıkartır.
Hocam gerçekten canı gönülden tebrik ediyorum mükemmel mühendis gözüyle bir açıklama olmuş bu bunu düşünememiştim hiç aklıma gelmezdi.Lakin bu avantajı arabanın dibindeyken nasıl kullanacakki ilerlese girer arabaya sağa çekse rüzgarla sürtünme artacak sonuçta adam ne kazanmış olacak bundan?

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Arkadaki araç rüzgarın sürtünmesine uğraşmadığı için önündeki araçtan daha hızlı bir pozisyon yakalayınca hemen sollayarak onu geçiyor. Yana geçtiği zaman ise gayet tabii sürtünmeye maruz kalıyor ancak öndeki araçtan 5-10km hızlı olduğu için sürtünme pek bi önem arz etmiyor geçen araç için :!!&%&!
evet 5 km lik bir avantaj kazanabilir ama adam azıcık frenlese arkadaki girer :D Adamlar seviyor demekki bu işi :mrgreen:
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
28 Temmuz 2012
Mesajlar
1.682
Beğeniler
218
Şehir
nWo ~
Gerçekten fena..
 
Yukarı Alt