1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

ALS!ye Girenler ve OKS'ye Girecekler Buraya


  1. _alpoza_

    _alpoza_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    650
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A(12345,12345)
    ALS ve OKS sınavı bizim için çok önemli olduğu için böyle bi konu açma gereği duydum.ALS sonuçları 1-2 gün içerisinde açıklanacak,OKS ise 12 gün sonra herkes bu 2 sınavla ilgili düşüncelerini, yorumlarını ve bilgilerinin topic altında paylaşırsa çok güzel olur.İnşallah güzel bi topic olur.

    Saygılarımla... ?!!!!!!...
     
  2. SilenTT

    SilenTT Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Hell
    Çok az kaldı ve ben heyecanlanmaya başladım!
     
  3. os1

    os1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    ben hiç heycalanmıyorum kazancağımı biliyorum
     
  4. _alpoza_

    _alpoza_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    650
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A(12345,12345)
    Bende heyecan değilde endişe var ama kendime güveniyorum.ALS de açıklanmadı gitti onu bekliom.Beyler netler,puanlar nasıl gidio ben 70 lerde geziom 80 ne de çıkıyorum şu 12-13 günde iyi çalışırsam 80 lerde dolaşıcak inşallah ?!!!!!!.
     
  5. os1

    os1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    bende puanlarımı söylüyim genellikle 450 430 arası oynuyorum hep fen yüzünde mf puanım düşüyor feni yapamıyorum yani fenden en fazla 17 net çıkardım enaz da 14 net mi net ama matta 20 netin aşşağısına düşmem türkçe ve sosyal de öyle
     
  6. _alpoza_

    _alpoza_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    650
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A(12345,12345)
    walla ben 24 tr yaptım 21 mat yaptım 17 fen yaptım 24 sosyal yapıom 424 gelio normal mi bu
     
  7. os1

    os1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    bence normal sen oks yemi gieceksin bu arada
     
  8. lastturk_

    lastturk_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.041
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Boşverin oks miş asl miş.
    Siz güzelce kafanız rahat girin paşa paşa yapın çıkın.
    Bende 2 sene önce girdim,360 puan yaptım bi anadolu lisesini tutturdum yetti :wink1:.
    Herkez en iyisini yapıcak diye bir şey yok =)
     
  9. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    ben girdigimde oks nin ilk vurduklarından biriydim ^^ ne oldugu belirsiz biseye girdim
    alnımın akıyla da cıktıgıma inanıyorum 20 tr 21 mat 12 fen :( 23 te sos yapmıstım simdi sehrin sayılı AL lerinden birinde okuyorum.
    sizlere tek tavsiyem endişe ve strese kapılmayın , kafanız rahat olsun , sınav esnasında fazla kaygılanmayın bazı soruları yapamayınca yeter.
    tüm sınav magdurlarınada başarılar ^^
     
  10. CapsLock

    CapsLock Old School olduser rank8

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İKÜ
    bnde öle aynen oks nin ilk vurduklarındanm netlerimi hatırlamıyom ama 385 puan yapmıstım hiç çalısmamıstım keske biras çalıssaydım diom suan orta düzeyde bi aL yim sınawda kesinlikle sakin olun hiç stres yapmayın sanki deneme sınwıymıs gibi düsünün kendinizi çok kasmayın :wink1: :wink1:
     
  11. Tarantella

    Tarantella Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.490
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    can you feel me now?
    ben o sınava girdigimde o kadar rahattım ki,son 30 dk kala bitirmiştim.
    ayıp olmasın diye çıkmamıştım sınavdan,ve uyumaya başlamıştım.
    5 dk sonra görevli ögretmen beni uyandırıp iyi olup olmadıgımı sormuştu :)
    sınavı bitirdigimi söyleyince şaşırmıştı tabi.
     
  12. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    als ne oks ne :?: bizim dönemimizde böyle şeyler yoktu,yada takmıyodum heralde ondan hatırlamıyorum :D siz öss ye hazırlanın gerisi hikaye :wink1:
     
  13. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    Als galiba yabancı ülkeye gitme.Oks lise son sınvavı.Bizim zamanımızda LGS vardı ne oldu Ona??
     
  14. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    ALS=Askeri Liseler Sınavı
    LGS=OKS=Ortaöğretim Kurumları Sınavı(Ortaokuldan kurtulma sınavı) :?!


    OKS'ye girecek arkadaşlara bir önerim var Çalışın şu son haftalarda bol bol test çözün 2 sene önce girdim ve hala pişmanım çalışmadığımdan dolayı gerçi çalışmadan Anadolu lisesine girebildim ama çalışsam çok daha iyi biryere girebilirdim.Ayrıca sınava girmeden hemen önce tuvalete gidin :mrgreen: .Benim en az 10 tane matematik sorum erken çıkmam yüzünden boş kaldı :santa:
     
  15. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
     
  16. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    iyi sallamsım alsyi :d Ben afs ile karsıtırdım.Lgs için topu topu 20 test cozmusumdur.Bi huyum var derse oturunca en fazla 15 dk duruom
     
  17. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    Sana özel birşey değil sen yine iyisin 15 dk ben 10 dk yı geçince başım ağrıyo midem bulanıyor. :mrgreen:
     
  18. lastturk_

    lastturk_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.041
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ortaokuldan kurtulunurmu yauw :D
    Ben her türlü +18 hareketlere orda başladım devam ettirdim geliştirdim
    Gene olsa gene yaparım :D
     
  19. DeepdarK

    DeepdarK Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    Aynen bencede ahh siz bi liseye gelinde görün. Çalışın güzel bi liseyi kazanın rahatlıyacaksınız diyolardır şimdi size inanın hayatımda lisede çalıştıım kadar çalışmadım oksde alıyosun 400 puan lisede 3 den yüksek notun olmuyo(zor bir yere giderseniz) yani hocaların dediği "lisede rahatlıyacaksınız" lafı yalanın önde gideni..
     
  20. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    evet lisede rahatlamak diye bi terim yoktur.
    cunku hayat yeni baslıyordur bircok sorun + Öss vardır :twisted: