1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Alps de 80 Charım Hacklendi (Zikender)


  1. Erdener

    Erdener Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    743
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    .....
    Alpsde bulunan Zikender isimli Charım hacklenmisitir. cümleten bana gecmis olsun bilen gören emege saygısı olan arkadaslardan yardım bekliyorum Zikender adında kulanacak olan kisiyide kınıyorum
    Tüm extraloob ailesinden gecmis olsun bekliyorum
     
  2. aykutt

    aykutt Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    254
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    [Ò]Ghost Rider¬
    OoO Geçmiş Olsun kardeşim ya Duymuştum senin ismini!
    Bu emek HırsızLarının Allah belasını versin!
     
  3. MakmeN

    MakmeN Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.797
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nerdeyse srodaki tum 80 charlar gitti srodan kaynaklanan bi oaly bu buyuk ihtimal rollback gelcek yani charin geri gelcek ortalam server basina 300,000,000 goldan fazla hacklenmis herkesin durum sakat
     
  4. RollsRoyce

    RollsRoyce   rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bursa Ya Sen?
    gecmıs olsun abi ben fear
     
  5. The_DifferenT

    The_DifferenT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    Geçmiş olsun ben bayadır oynamıyodum 80 lik ile paçayı yırttık şükür
    Arkadaşın Odinde 80 lvl Warior gitti +7 vardı bide
    Joymax ne yapacak acaba hala hiçbi tepki vermemesi şaşırtıcı
    FTW Gaymax Exclamation
     
  6. Zardock

    Zardock   nowayout rank8

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.070
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna
    keske elımızden gecmıs olsun demekten baska bı sey gelse Confused
     
  7. RollsRoyce

    RollsRoyce   rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bursa Ya Sen?
    char gerı alındı galıba
     
  8. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    benim 80 lvl charim bikac ay once hacklendi 2 gun oncede alman bi arkadasim charimi geri hackledi ve bana verdi simdi rollback olursa gene kaybeden ben olacam Mad
     
  9. Morwena

    Morwena Buralıyım rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    inş olmassın Razz
     
  10. Ronin

    Ronin Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.618
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Grafik Tasarım
    Şehir:
    Ev Gibisi Yok :)
    Geçmiş olsun kardeşim.
     
  11. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    sallayin ya zaten rollback olursa venuste baslarim vakitte kaybetmemis olurum oylede guzel olur aslinda heheuhe :mrgreen:
     
  12. Ronin

    Ronin Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.618
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Grafik Tasarım
    Şehir:
    Ev Gibisi Yok :)
    Güzel manzaralı bi mezar ayarlıyım sana içine gir olurmu? mucX
     
  13. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    nie yaw :lol:
     
  14. The_DifferenT

    The_DifferenT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    oha kadere bak :mrgreen: Sendede ne şans varmış penny
     
  15. expert

    expert Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dostum senin char atcının önünde dikiliyrdu bişiler yazdım ama cevap yok.
    yazık olmus gercekten
    wallaha nasıl kaptırdın charını yaa Sad
     
  16. The_DifferenT

    The_DifferenT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    Joymax kaptırmıştır sitede açık vermiş mallar elde acırmı resmen ..... Joymaxın iyide olmuş
    Akılları başına gelmiştir
     
  17. Saian S.S

    Saian S.S   gamer olduser rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.256
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    İşçi
    Şehir:
    OKM
    BÜYÜK Geçmiş..Olsun..
     
  18. os1

    os1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    geçmiş olsun başınız sağolsun
     
  19. FaTaL€RRoR

    FaTaL€RRoR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    490
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Thief
    Şehir:
    MainBoard
    İskender abi geçmiş olsun ya. Abi Bu yakın zaman da Alpste birsürü char hacklendi. Bu hack takımı izmitten bikaç kişi diye duydum _SLaYeR_TR nin yeni sahibi , Son_NesiL , ve zidan_41 duyduğum bikaç kişi.
    Yazık olmuş senin chara en sewdiğim adamlardan biriydin... Neutral
     
  20. sLaYeR_

    sLaYeR_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2007
    Mesajlar:
    927
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Karşıyaka Taraftarı
    Şehir:
    Karşıyaka
    geçmis olsun