1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

AkinciTurk bir Hayin'dir


  1. spacesman111

    spacesman111 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kassaydı parasıını verıcektım blki hatırlarsınız 100m yere atmıstı bende almıstım. ama kasmadı vermedım bende. :thumbsup:
     
  2. mertcangs

    mertcangs Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.527
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    yere attıysa o para onun olmaktan çıkmıştır almanda sorun olmaz zorla çalmış diğilsin sonuçta ama vericem diyipde vermemek suç işte verdiğin sözü tutmamış olursun
     
  3. BangBros

    BangBros Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.403
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bursa~İzmir~Bursa
    peki kasmak zorundamı? kasmadı diye hayin diyorsun ya
     
  4. mertcangs

    mertcangs Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.527
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    +1905
     
  5. juLiet

    juLiet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    290
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Unique Hunter
    Şehir:
    Mt.Roc
    +1905 :D :D :D :D :D :D :D :D
     
  6. Adith

    Adith Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    TeXas
    +1905 :lol: :lol: :lol:
     
  7. Downfall

    Downfall Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    926
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Istanbul/Ataşehir
    @mertcangs
    Hacı zaten bunun hırsızlıkla alakası yok ki.. Bu oyunlardaki Fair-Play gibi birşey daha çok. Ondan vermesini istemezsin, beklersin. Nezaket gibi birşey bu.. Yani parayı vermelisin derim ben :D
     
  8. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    Post kasmak için abuk sabuk konular açma bence ya bu ne..Beni kasmıyor diye hain diyorsun bu konu böyle uzar gider bence en kısa zamanda kapa bu konuyu ve hatırlatma da bitsin gitsin...
     
  9. Beyazkin

    Beyazkin Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    3 Şubat 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sitede kimin arkadaşı çoksa kim tanınıyorsa o savunuluyor, haklı yada haksız sizin için ne farkeder! Birde sözleri bir yerinden anlayanlar... Size biraz akıl lazım akıl!..
     
  10. KaFaM1MiLYoN

    KaFaM1MiLYoN Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkada$ım AkinciTurk tanıdığım kadarıyla öle birisi değil. ve daha hain kelimesinin anlamını bilmeden bir kişiye damga vuruyosun.Kimse kimseyi kasmak zorunda değil. Adamın belki bir işi vardı yada yorgundu.Burda parasını çalarak sen adîlik yapmışsın. Mesajımı istediği kadar eleştir umrumda olmayacak. Serverda Türklere küfredip, sizle dalga geçerken biz AkinciTurk'le adamlarla 6 ya karşı 2 kişi PVP yaptık hanginiz yanımızdaydınız da yardım ettiniz?

    Neyse şunu söliyim birisini işaret ederek suçlarken diğer üç parmağın da kendini gösteriyor unutma!!
     
  11. Beyazkin

    Beyazkin Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    3 Şubat 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben sadece olaylara karşı bir seyirciyim... Her 2sinide tanımıyorum!

    Her iki tarafın söylediği kadarıyla ortada çalmak diye bir şey yok ve sen bu kelimeyi yanlış kullanrak karşı tarafın hain kelimesini kullanmasıyla suçluyorsun. Yani birisini işaret ederek şuçlarken diğer 3 elinin kendini göstermesi gibi. Umarım anlatabilmişimdir.

    Yok biz 6ya 2 pvp yaptık yok bilmem ne... Bunların artık havası geçmedi mi? Bana artık çok cocukça geliyor ve farkında yok he. Sen elin gavurunu oyunda kessen ne olur veya elin gavuruna kesilsen ne olur. Değişen birşey olacak mı, hayır!

    Bir de bir söz vardır! S.k.l.m.ş g.tün hesabı olmaz...
     
  12. KaFaM1MiLYoN

    KaFaM1MiLYoN Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Sen yanlış okumuş ve yanlış anlamlar çıkarmışsın. Ben hain kelimesini kullandığı için suçlamadım. sdece saçmaladığını göstermek için söledim. bişi yapmamışken çocuğu gelip burda özel olarak konu açması neyse.senin sölediğin sözde çok saçma? çocuk param gitti falan da demiyor. Geri gelmesini de istemiyor.Gayet güzel devam ediyo oyununa.

    ve pvp olayına gelince amaç zaten gevurları yenmek değil. sadece ezilmemek onlara karşı. globaldeki küfürlere karşı seyirci kalmak hoşuna gidiyosa senin sorunun :thumbsup:

    Sölediğin sözlere dikkat et.Cevap verirken düşün.Sana laf söleyen olmadı. bir söz vardır..

    Kambersiz düğünün , hıyarsız salatanın tadı olmaz :muck:
     
  13. XianHun

    XianHun Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Pinarbaşi
    parayi verme dienerine soruyorum ozaman bu cocuk neden '' PARASİNİ '' vercektim dior
     
  14. Orpheus

    Orpheus Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    136
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence direk kilit help yani biri el atsın acaip duble sacma bir muhabbet soz konusu
    biri parayı yere atıo diğeri yerden alıo sonra dioki beni kas parani vericem adam kasmayınca hain oluyo ben buna afedersiniz ama munasip bi taraflarımla gulerim kuzum bi kere mantıklı dusun adam seni kascana gider tekrar 100 m kasar daha iyi aldıysan parayı gule gule harca ha ama ben bu oyunu zevk icin oynamak istiom fair play bir insanım diosan buyur baba oyun bu 100 m nin lafımı mı olur der verirsin.
    Bu konu cok uzar o onu haklı gorur o onu ben kimseyi ne tanırım ne bilirim ama konunun saçmalıgının dikkat çekmemesi ilgimi çekti sadece Mod arkadaslarımdan da rica ediyorum kilit bu konu lütfen
    konuyu acan ve taraf olan kişilerede son bir söz sayenize forumda aradığımız şeyi bulana kadar 70 bin tane saçma şey okuyoruz lütfen başkalarına karşı biraz daha düşünceli ve saygılı olup topic acarken biraz daha dikkatli olalım.
    ----------- SAYGILARIMLA ------------