Kayıt
12 Mart 2007
Mesajlar
3.717
Beğeniler
0
Şehir
Home
4 Okul vardir, isimler resmidir ve Asmodianlar ve Elyolar icin aynidir. Karekter yaratma sayfasinda, okulunu secersin ve sonra (level 10 veya 20) Okula gore sinifini secersin. Her okulun 2 sinifi vardir,O halde bu bize 8 sinif oldugunu gosteriyo.

Warrior Okulu


Fighter/Gladiator: genis silah cesidi, öğrenmesi kolay, ustalaşmasi zor.
Knight/Templar: Aionda tank(darbe az yiyen builde tank denir.) olacak sinif, Skillerinden dolayi diğer mmorpglerdeki tanklardan farkli olucaktir.


Scout Okulu
Ranger: Uzak(ranged) ve yakin(melee) saldiri skillerine sahiptir, tuzaklarla birlikte. Saklanabilme yetenegine sahiptirler, Hayvanlari(pet) olmuyacaktir. Ncsoft a gore bu class ta ustalasmasi zor..
Assassin : Diğer MMORPGlerdeki gibi, kisa sürede yüksek hasar, saklanabilme, ve pozisyonun önemi (3-4 kat fazla hasar, arkadan saldirinin önden saldirila karsilastirmasi). Rangerlar gibi,ustalasmasi zor olucak, rakibin arkasina teleport olmasini saglayan bazi skilleri var fakat 1 tus kazan degiller.


Mage Okulu

Sorcerer: Ranged-nuker, yakin dovuste cok gucsuzler, Büyüler, rakibin hareketleri,Esyalar -Konsantrasyon (statlar) isteyebilir- ,daha az büyünün bozulmasini sağlar, büyü bozulmasi büyünün iptal olmasi demek değildir.
Spiritmaster: Aiondaki hayvan kullanan siniftir, Hayvanlarin 4 çesidi vardir: ateş, su ,toprak, tahta ^^ (hava) - herbirinin farkli bir rolu var.. Hayvanlarin skilleri hala belirsiz

Priest Okulu
Cleric: Can verme ve savunma buyulerinde rolu ustlenir, fakat ayni zamanda bazi melee skilleride vardir. Bir kalkan ve bir balyoz kullanirlar
Chanter: Can verebilirler, fakat esas rolleri buff lamaktir (kisa sureli buff lar, 5 dklik).Bu yüzden Karma sinif a benziyolar 2-ellik silahla veya 1-ellik silah + kalkanla.

Kahramanlarda (Hero) olucaktir, WoTKL (Death-Knight) deki gibi degil, fakat büyük olasilikla Lineage 2 veya RFO gibi, yane serverda az sayida ve normal karekterten daha güçlü şekilde. Üstlerindeki armorun pariltisindan yada elementlerden taninabilcekler. Bu yüzden Herolar korunmak ve kollanmak zorundalardir Abyss de, bir guildin bir heroya sahip olmasi ciddi avantajdir.Bu sistemi 3. bölümde anlatacam.
Siniflar değistirme hakkinda herhangi birsey duyrulmamistir,Örn Lineage 2 de 40lvl de yardimci sinif secebilirsiniz, ayni karekterdeki yeni bir sinif gibi (eski sinifini birakmadan) ve hangi sinif i kullanmak istersen istedigin zaman secebilirsin.(bunlar L2 icindir.L2 ye benzeyebilir Aiondada)


Kombolar

Skillerin farkli türleri vardir: normal, özel Kombo, zincir Kombo, aktifli Kombo, ve koşullu.Wizard icin 1le 40lvl arasinda ~80 skills vardir. Fakat bazi yükseltmelerde vardir (temel skiller ~5 yükseltme olabilir ), Yane bu 80 farkli skill demek degildir.



Zincir Kombo ve Aktifli Kombo ayni sekilde calisir:Kullanilmari icin bir koşul vardir.Mesala bir büyü.




Örnegin, fighterlar için:

Explosive Strike (attack skill) -> Stun Strike (knocks back) -> Chance Strike (attacks fallen enemy). Stun strike i ancak başarılı bir Explosive Strike la ve Chance strike ı başarılı bir Stun Strike la yapabilirler. kombo yaparak daha cok hasar verebilir savaşta daha aktif olabilirsiniz.


Ayriten bazi skiller parry ve dodge sonucu aktif oluyor (wow daki skiller gibi).



Koşullu skilller kullanilmalari icin özel silahlar isteyenlerdir.




Özel Kombo Party kombosudurŞöyle çalışır: Oyuncu A bir skill yapar,Ardindan oyuncu B A la ayni skilli yapar.



Skilller Mana kullanir, ve bazi ss lerde görebilcegin 3. bir DP bari vardir . Divine Power (DP) çok yuksek bir güçtür oyundan düşmedikce değişmez. Peki...Ne işe yarar. Bununla cok şey yapabilirsin: craft esyalar,baska oyunculara transfer edebilirsin ve tabiki bazi skilleri kullanabilirsin


DP-skillleri sinif a göre değişir, bir tanesi hepsi içindir, bir çeşit yok edici skill etraftaki her seye zarar veren(bu bilgi baya eski ve bu skill daha fazla yok). DP skillerinin normal skillerden daha güçlü olduğunu söylemeye gerek yok, DP kazanmasi mana kazanmasindan daha zordur.DP skilleri elyolar ve asmodianlar icin degisiktir,bu 2 sinif arasindaki tek etkili farktir. Hadi bu skillere bakalim:

Warrior:
Elyos:

Fiziksel attack gücünü ve maximum hp yi 30 saniyeligine %30 artirir.
Target: Self only
Casting: Instant
Re-use time: 1 minute

Asmodians:

410~421 fiziksel hazar verir ve hp yi ayni miktarda emer.
Target: Self
Casting: Instant
Re-use time: 1 minute

Scout:

Elyos:

10sn ligine butun fiziksel ataklardan kacarlar
Self only

Asmodians:

Ataktan kaçmayi, normal silah dayanikliligini, kalkan dayanikliligini 100% artirir bütün elementlere dayanikliligi 100% artirir (10 saniyeligine)
Self only

Mage:
Elyos:

Manayi 75% doldurur
Self only

Asmodians:

Skill kullanma hizini %50 artirir ve skiller 0 mp yer.(10sn liğine)

Priest:

Elyos:

Hasari 2000 e kadar 100% emer (30sn liğine)
Self only

Asmodians:

Her 3 saniyede 100hp verir.30 sn sürer.
Self only


Eşyalar

3 eşya türü vardir: Normal eşyalar, Abyssal eşyalar ve Drakonic eşyalar. (isimler resmi degildir). Abyssal Eşyalari PVP yaparak alirsin, Drakonic eşyalar Blaur keserek toplanan metaryallerden yapilan craft eşyalardir.

Kiyafetlerini farkli renklerde yapabilirsin and ve set tamamlaninda karekter etrafinda bir parlaklik olusur, Boyalar NPC den alinabilir fiyatlar yüksek degil fakat nadir boyalar oladabilir sadece PVP yada PVE le alinabilen


Aion u özel yapan bir şeyde esyalarinizi skin değiştirmeden geliştirebilmenizdir, Bu statlari bit esyadan digerine, görünüşünü değistirmeden transfer etmeye benziyor. Kiyafetler düşük levelde bile güzel gorunuyor ve elyo la asmodianlarin giymesine göre farkli görünüyo.


Level 20 Kiyafet Seti (Kafalik setin parçasi degil)
Kolyedeki parlakligi fark edebilirsiniz.

Elyolar sol tarafta irka göre görünüs degisiyor.

Farkli boya renkleri : kirmizi, sari/yeşil (orjinal skin), beyaz.

Bazi Kalkanlar ve Silahlar (Elyolar sol tarafta)

Ekipmanlar hakkinda, kafalik, kolye,baldirlik, göğüslük,bacakliklar , pelerin, bellik, eldivenler, botlar, 2 küpe, 2 yüsük ve 2 silah setleri

Ekipman Resmi

Ve şimdi karekteristik/statlar.Oyuncular bunu seçmek zorunda değillerdir otamatik yapilir.Fakat kendi ekipmanini secebilirsin fark burda başlar.5 adet bililen, armor tarafindan verilen özel stat vardir: sihirsel defans, fiziksel defans, focus, kaçma(evasion) ve mana.


focus, büyüler için daha az bozulmaya neden olur, ve kaçma ataklardan kurtulma sansini artirir. Kiyafetlerinde 4 çesidi vardir: Robe, Leather, Mail and Plate verdikleri statlarla birbirlerinden ayrilirlar.



Kiyaslama:

Fiziksel Defans: Plate > Mail > Leather > Robe


Sihirsel Defans: Robe > Plate > Leather = Mail


Focus: Robe > Mail > Leather = Plate


Evasion(kaçma): Robe = Leather > Mail > Plate


Mana: Robe > Mail = Leather = Plate.




Diğer statlar (eşyalarla artirilabilen) : Strength, Intelligence, Will, Spirit, Agility, Stamina, Speed (running).








Stigma
Açıklama : kiyafetler tek fark degillerdir,Bide Stigma sistemi var! 20level bütün karekterler stigma adi verilen özel bir "taşı" kullanabilirler, Her karekter 5 slot a sahiptir, bu ayni slot a gem takmaya benziyor. (20 lvl de 5slot olmucak her 10 lvl de 1 slot acilcak. Stigma de gördüğümüz tek şey kalkan, plate or halberdlari kullanmayi sağlamasi ...(stigma silah, kiyafet e ve sinif a gore değisebilir) Belki ilerde stigmala aktif edilen ozel skiller gorebiliriz. ! Stigmayi 200.000quina ya NPC den alabilirsiniz.Çok yüksek bi fiyat




Ben size bazi silahlari anlattim, Fakat, Longsword, Shortsword, Greatsword, Mace, Halberd, Staff, Bow, Dagger, Tome ve axes daha görülmedi



Crafting :

Kesin listesine sahip değilim, Bazi gördüklerim:
Tailoring (robe & leather craft),
Armor crafting (mail & plate craft),
Weapon crafting,
Alchemy,
Woodwork (staves and bow craft),
Cooking (buff),
Enchanting(silaha stat tarzi seyler verme)
ve collection (cicek, maden vs toplama)
bunlar temel skillerdir.
 
Yukarı Alt