1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Agbot pot alma geldi allah belamı versınkı suan kullanıyorum


  1. __PaRDuS__

    __PaRDuS__ Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    reklam gıbı olmasın bı sıtede buldum sadece balık ısaretı var ya onu ındırdım bastan gırdım oto vıgor oto can pot alıo oleyy
     
  2. juanito05

    juanito05 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    402
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    site ismi sölemek yasak ama hangi siteymiş o daha rev6 bile kendi sitesinde yayımlamadı onlar nasıl yayımlamış.
     
  3. __PaRDuS__

    __PaRDuS__ Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  4. __PaRDuS__

    __PaRDuS__ Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadasım ındırın gorun kesınlıkle vırus felan yok alın bakın ya tesekkur etcenıze bakan bıle yok lınk sılcem sımdı :evil:
     
  5. B4B4_66

    B4B4_66 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    rarlı dosyayı ındırdım ama nasıl calıstıracagımı bılmıyorum sen nasıl calıstırdın yardımcı olabılırmısın... :wink1:
     
  6. juanito05

    juanito05 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    402
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    rardan çıkar eski balıkla değiştir.
     
  7. __PaRDuS__

    __PaRDuS__ Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oto pot basıyo kopege basıyo sonra ks yapsınmı dıyo bırcok ozellık gelmıs bı tesekkur yeter be.
     
  8. juanito05

    juanito05 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    402
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eyw kardeşim ama bu nasıl oluyo bunlar npc den kaç tane alıcağının ayarı mı sen çözdün mü işi

    üstte 2 tane alta 2 hp yeri var
    Hp lower than %... dediği bunlar otomatik çantadaki potları gören ayarı npc sini bulamadım burda
     
  9. __PaRDuS__

    __PaRDuS__ Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yavas yavas herseyı getırıyolar pot almayı getırmemısler ama skıll daha cabuk serı kasıyo skıll duzeltılmıs tbot gıbı olmus sonra cıma ks tusu cıkmıs sonracıma ooto pot basma cıkmıs kopege pot basma cıkmıs npc kaldı gerıye oda cıkcak sabır :mrgreen:
     
  10. Matzeline

    Matzeline Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    548
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Başlığı konuyu özetlicek şekilde düzenlermisin lütfen
     
  11. Romeo_

    Romeo_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.687
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci...
    Şehir:
    '';_;''
    +1

    Birde Konuyu yerini taşırmısınız ( Agbot bolumune )
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    agbota koy ve nerden bulduysan harbi oluyor thx
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    yok pardon yanlış görmüşüm pot almayı görmedimde otomatik pot basma gelmiş
     
  14. sarraf

    sarraf Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ne yane revbot un vermediğini o site mi vermiş ??
     
  15. addIcFb

    addIcFb Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.376
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Okul
    başlığın çok saçma :santa:
     
  16. Erroneous

    Erroneous Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SilkroadMax
    DOĞRU OLMASA BU ÖZELLİKLER OLMAZ
    [​IMG]
     
  17. __PaRDuS__

    __PaRDuS__ Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    olum sız ayakta uyuyonuz agbot kullananlar sımdı sız agbotu acın web bolumune gelın orda yenı versıyonu gosterıyo zatı :mrgreen: ama kımse cakmadı olayı :D
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    oto pot basma olayı deilmi bu ya
     
  19. sarraf

    sarraf Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    de hala nasıl oto bot aldığını anlamadım
     
  20. Evrenos

    Evrenos Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bunu bende daha yeni farkettim ama bu tür fixler genelde cuma günleri yapılıyor zaten ve daha yeni bir fix.

    http://rev6.nihplod.com/index.php/AgBot

    Bu linkte açıklaması var.Sync sorunu var ama onuda benzer cuma günlerindeki gibi başka bir cuma onarıcaz diyorlar helal olsun valla :)

    Update Changelog
    v1.6.2_2 FIX
    New experimental release
    This file has the possibility to cast hp potion and mp potion for player and pet, please note your inventory need to be listed identically as the one inside the game for this feature to work. After buying in town if inventory doesn't match, you can teleport or logoff and logon, your inventory will sync when you appear in town.
    We will fix the sync problem most likely friday, fell free to test this experimental release.
    v1.6.2_1 FIX
    Added "View Invisible Players option" This is off by default
    Added "KS Player" This is off by default
    Added "High HP monster first" This will make the bot hit the monster with the highest HP first that is attacking you. This is off by default

    Bir başka güzel eklenti ise görünmez oyuncuları görünür yapmak