1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

adam pisikolojikmen ölüyor( eskiden aklımda kalan bi hikaye)


  1. ozan160

    ozan160 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hazır pisikolojisinden doalyı ölüo derken size bi hikaye anlatayım

    biraz geçmişe gidiyoruz edd sisler felan işte
    ruslar savaş yaparken bir takım işti kılıç(çatal bıçak seti felan ) üretiyordu.(tabi ben yoktum)
    savaş yapılırken üretildiği için acele olması gerekiyordu ve kılıcın soğumasını beklemeden hemen derin dondurucuya atıyorlardı.bir gün bi rus silahı soğutmak için derin donduruya gitti(tabii baya büyük) ve silahı yerleştirdi kapı kapandı ve çıkamıyordu o zamanda tüm arkadaşları çıkmıştı. ve öleceğini anladı mektup yazdı ertesi gün dolabı açtıklarında iş arkadaşını görmüşlerdi ve yanında bi mektup vardı. mektupta donarak öldügünden felan bahsediyordu kimse olmadıgı felan işte
    sonra adamlar bu nasıl ölür derin dondurucu bozuktu dediler. yani derin dondurucunun içi soğuk deildi adam donarak ölemezdi ama pisikolojikmen adam öleceğine o kadar inanmışki ve ölmüş
     
  2. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    bu bi adam varmış bakkala gitmiş ölmüş gibi bişiy :D
     
  3. RockmasteR

    RockmasteR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    383
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Maraton Üst
    senin türkçen biraz zayıf galiba ozan arkadaşım.Zamanları yanlış kullanıyosun
     
  4. ozan160

    ozan160 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gerçekçi olsun die öle kullandım :D
     
  5. RockmasteR

    RockmasteR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    383
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Maraton Üst
    :D güzel o zaman ne diim
     
  6. HellBoys

    HellBoys Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    748
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında
    bu gerçek bir hikayedir hacım.
    gerçekten olmuştur ve olay trende geçiyor ^^
     
  7. uSaRe

    uSaRe Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eheh gercek oldugu konusunda hem fikiriz fakat, bende bi et kamyonunda gecti diye duymustum. :)
     
  8. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Allah allah ben bu olayı sanki başka türlü okumuştum et kamyonunun dondurucusunda kapalı kalmış gibi bir şeydi :D
     
  9. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Her hikayenin farklı versiyonları vardır :P
    Yaşanmış bir olay hepsi bu kadar. Zaten senaryolarda benzer :P
    Ben inanıyorum ki bu kafayı geliştirsek uçarız da :D
     
  10. ozy67

    ozy67 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    577
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Hunter
    Şehir:
    AnTaLyA
    Tum oLay beyinde bitiyor .....

    mumkun yani.. oLabıler adam ölmüştür :D
     
  11. Vendetta00

    Vendetta00 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  12. xTheVampir3x

    xTheVampir3x Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    930
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    [b] Grand Theft Auto Vice City (Tr) [/b]
  13. Marinero

    Marinero Buralıyım rank8

    Kayıt:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.024
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çanakkale
    derin dondurucu bozuksa neden silahları soğusun diye içine koyuyorlar ki :D
     
  14. Intimate

    Intimate Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    440
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan
    muhah psyko:D
     
  15. TheMyth_

    TheMyth_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım
    bunun çeşitli varyasyonları var tabi trende kasapta falan filan sonuç aynı ama (:
     
  16. BlacKMisT

    BlacKMisT Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Kaptan
    bence uydurma olmuş biraz :lol:
     
  17. KissOfLife

    KissOfLife Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    615
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Türkiye
    :D hiç mi hissetmemiş