1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Açlığınızı kontrol altında tutmanın 10 yolu


  1. AnatoliaFire1

    AnatoliaFire1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.105
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayatın tuzağına düştük, sevginin uzağına...
    [​IMG]
    Her zaman diyete başladığınızda bir süre sonra açlığınıza yenilip diyetinizi yarıda bırakıyor musunuz? İşte size Reader's Digest'tan açlığınızla baş etmeniz için 10 tavsiye:

    1. Kendinize meyve hediye edin: Açlığınızı kontrol altında tutabildiğiniz zamanlarda, kendinize gerçek bir hediye olarak taze meyve ya da içecek alın.

    2. Bir miktar fındık açlığınızı bastırabilir: Eğer yeme arzunuza yenilirseniz ve bir kutu şekerleme ya da diğer tetikleyici gıdalar alırsanız kendinizi kötü hissedersiniz. Bu tür yiyecekler, kalçalarınız için yağ olarak size dönecektir.

    3. Sert kabuklu yemiş yiyin: Günde 2 bardak su için ve bir miktar kabuklu kuru yemişlerden yiyin. 20 dakika içinde bu vücut kimyanızı değiştirerek açlığınızı ve iştahınızı bastıracağı belirtliyor.

    4. Şekerleme yerine içecek bir şeyler deneyin: Kafein açlığınızı bastıramaz, fakat kafein iştahınızı bastırıp sizi kaloriden kurtarır.

    5. Stresten uzak durun: Stres açlığın en büyük tetikleyicisidir. Stresle başetmenin yolunu öğrenirseniz potansiyel olarak günde yüzlerce kaloriden uzak durursunuz. Derin derin nefes almayı ya da gözünüzde sakin, durgun sahneler canlandırmaya çalışın.

    6. Kısa şekerlemeler yapın: Yorgun olduğumuzda, açlığımız da açığa çıkar. İş yerindeyseniz kapınızı kapatıp, gözlerinizi bir süre kapatın ve enerji toplayın.

    7. Dişlerinizi fırçalayın, gargara yapın. Temiz ve ferah bir ağıza sahip olduğunuzda bir şeyler yiyerek bunu bozmak istemezsiniz.

    8. Kendinizi meşgul edecek bir şeyler yapın. Canınız dondurma isterse, bu açlık değil, nefistir. Nefsin 10 dakika içinde sona erdiği düşünülüyor. Bunun ayrımını yapın ve aklınızı başka tarafa çevirin. Bir arkadaşınızı arayın, müzik dinleyin ya da egzersiz yapın.

    9. Sınırlar dahilinde kendinizi biraz şımartabilirsiniz. Gidin ve bir dondurma alın, ancak küçük bir külahta alın, bardakta değil. Küçük çikolatalar, yer fıstığı ya da tuzlu krakerler yiyin. Bunları yedikten sonra yapacağınız 15 dakikalık bir yürüs 100 kalori ya da daha fazlasını yakmanızı sağlayacaktır.

    10. Pastane ürünleri ya da pizzalardan kaçınmak için rutininizi değiştirin. Karşı konulamaz bir doğum günü pastasıyla karşılaşacağınızı biliyorsanız, başka yiyeceklerinizden kısarak diyetinizde pasta için yeterince kalori ayırın
     
  2. Kobe

    Kobe Aileden rank8

    Kayıt:
    3 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.802
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    denemek lazım
     
  3. Fre3sTyLe

    Fre3sTyLe Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    16.991
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bana küfreder gözlerin , dudakların yardım yalvarı
    Mesela bir yere gittik cebimizde 5 kuruş yok.Karnımız çok aç.O zaman ne yapacağız ? :roll:
     
  4. GetInDatAss

    GetInDatAss Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    674
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
     
  5. TwiLighT

    TwiLighT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.004
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    diyet uygularken acıkanlar için tavsiyeler bunlar sanırım.