1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Acilllll yardım lütfen


  1. RubenDelta

    RubenDelta Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    I Dont Know
    arkadaşlar dün bi dc yedim anında tekrar oyuna gireyim diye sro yu açdım id pw yi yazdım çar oyun da diyor... dc yer yemez denedim çar oyunda diyor:cry: ya ne yapacam yardım edinlütfen ... bi fikri olan war mı neden böle oldu ... Çar bug da falan kalmış olabilr mi lütfen bi şey söleyin yardım cı olun
     
  2. AnatoliaFire1

    AnatoliaFire1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.105
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayatın tuzağına düştük, sevginin uzağına...
    Bir bilgim yok, bug olabilir. Belki başka birisi girmiştir charına dicem ama dc yer yemez girmesi de tuhaf.
     
  3. RubenDelta

    RubenDelta Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    I Dont Know
    kardeş hiç girememe ihtimalim war mı sence ?
     
  4. RubenDelta

    RubenDelta Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    I Dont Know
    kafayı yiyecem ya nasıl olur böle bi şey:S
     
  5. SroKopat

    SroKopat Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Korkmana gerek yok sadece bir bug,kısa bir süre sonra düzelmesi gerekir.Normal birşey...
     
  6. CaRTMaNN

    CaRTMaNN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.417
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    amele
    aynı sorun bendede var ya sbotdan cıktım carı kontrol etmek için bu hatayı vermeye başladı çözümü yokmu bunun?
     
  7. kral01

    kral01 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    silkroad upload olduktan sonra düzelir merak etmeyin aynısı bendede oldu