1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

acıl yardım engelleme knusunda


  1. batefly

    batefly Yeni üye rank8

    Kayıt:
    12 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar bugun crıma bakmak ıstedım 2 ay once bırısı carımı soydu ve oyundan harbı sogumustum gecengun bı bakmak ıcın oyuna gırmeye calıstımm bır uyarı mesajı geldı mesajda 21 temmuzda ıllegal program kullanmaktan dolayı engellenmıstır yazıyor .bu nasıl oluyo anlamadım crıma ıkı aydır elımı surmedın bırakın car soyulduktan sonra herseyın sıfresını degıstırdım .siteden joımaxa msj yazmak ıstedım nedenı hakkında ama bulamadım sıkayetlerı yazabılecegım bır yer warsa bılen yardım etısın lutfen 3 senedır harcamadıgım para kalmadı serefzıın tekı bı gun gelıyo soyu yo carı bı bakıyosun kullanmadıgım halde ıllegal program kullandın dıe carın kapatılıyo warmı boyle bır adalet sabahlara kadar elıme agrılar gıre gıre lvl atmaya clıs sonra bu gelsın bılen warsa lutfen yardım normalde sıteye kullanıcı adımla we sıfremle gırebılıyorum hersey normal grunuyo ama oyuna gıremıyorum lutfen yardım edın
     
  2. BoOoOS

    BoOoOS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    pc donanım
    Şehir:
    suz
    Dünyadan haberin yok silkroadonline.net den ne olup ne bitiyor girip ögrenebilirsin.


    Başlıgı küçült.
     
  3. batefly

    batefly Yeni üye rank8

    Kayıt:
    12 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ole de neden baktım zaten sıte de nerdereden msj atacagın yok yanı yardım ıstememeın sebebı bu
     
  4. catman

    catman Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    112
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Resim koyabilirmisin?