1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

90 Lv Blader Resmi !


  1. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    10 Lv Sonra bende böyle Olucam :mrgreen:
    Forever BladeR


    [​IMG]


    Arkadaşlar Ben "9 dg" giymiş Tüm Karakterlere Baktım Her zamanki gibi ŞekiL Olark Forever Blader :lolmuch:
    Dikkatimi Çekti 8dg Tüm Silahlar 9dg'den Çok Daha İyi Çizilmiş Neutral
     
  2. __u6uR__

    __u6uR__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    143
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hilary Duff yanı
    İhş Razz
     
  3. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    Cuma' namazndan sonra duâ ederken bunn içnde ediyorm :mrgreen:
     
  4. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
  5. Crisis

    Crisis Buralıyım rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.236
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    University
    sen bisim foruma dönsene olüm kimse kalmadı :mrgreen: önce kendimizi kurtaralım sonra dünyayı kurtarırız :mrgreen: Gerci uzaylılar geliyo ama neyse :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  6. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    bekle bekle olursun :lol:
     
  7. UrbanChaos

    UrbanChaos Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    388
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya.
    Cok Guzel Yaa Bizde Istıoruz :)
     
  8. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    9th glavierım ve 9th garment bir hatun buldum mu aman diyorum reele gerek kalmaz :lolmuch: :mrgreen:
     
  9. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    30-40 yıL İçindE olurum :mrgreen:
     
  10. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    Ss Koysana 9dg garment ( Hatunlu Olsun :mrgreen: )
    Merak Ettimde extraokk
     
  11. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
  12. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    Cidden Güzel Olmuş !
    10th 'de Bir Tanga :mrgreen:
     
  13. DeepdarK

    DeepdarK Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    bende bi 30 lv sonra olucam ama sun sız:D
     
  14. DeepdarK

    DeepdarK Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    bende bi 30 lv sonra olucam ama sun sız:D
     
  15. Excrea

    Excrea Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende isterim bu 9 deggre sun shield we bladeden :lol: kasada dursun pach gelince kullaniris :lol:
     
  16. BursaSporLu

    BursaSporLu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
    o kardes bursasporlumusun helal olsun bursanın neresı texas suppotersdeyım ben
     
  17. eagle1016

    eagle1016 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    437
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Valla 10 D de bır blade var aklınız şaşar aşık olursunuz ben asık oldum :D

    o yuzden paso sp kascam 0 gapla 90 a gııtcem
    Gerısı Allah Kerim:D