1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

+8'e güle güle ; Hoşgeldin +9 ^_^


  1. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    Gözüm açık gitmez artık +9 kalkanıda taktım koluma :xD Erdi (DesertioN) Kardeşim sag olsun alım satımda çok yardımcı oldu satan adama güvenemedim 1,5 bil önce 500m dedi daha önce 1 bil kazıklanmıştım tekrar olmasın diye almaktan vaz geçmiştim ki adam erdi kardeşimin kankası çıktı ( zaten herif tanımadıgı gavur yok Türk tanımaz gavur tanır :mrgreen: O şekilde aldım..Çarşamba günü asker olacam halen item alıyom yaw kafa yok bende ama ne yaparsın için durmuyo.Kasıyom goldu yatırıyom iteme ne yapam :D

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Arcadia

    Arcadia Old School olduser rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    5.786
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    bende 52+7 moon spear yaktım 1 saat önce ^^
     
  3. pisiko_kafkaf35

    pisiko_kafkaf35 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  4. 'Saw IV

    'Saw IV Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    957
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    IZMIR
    Gratz :lol: Simdiden Hayırlı teskereler
     
  5. Cobalt

    Cobalt Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.506
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    X:-3776 Y:1013
     
  6. Darwell

    Darwell Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    447
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci
    Tebrikler +10a gider :lol:
     
  7. cLonny

    cLonny Old School olduser rank8

    Kayıt:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.735
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ne demek kardeşim güle güle eskit xD gerçi askere birşey kalmadı ama neyse içinde kalmasın +9 shieldıda tak koluna şekli koy sun silah ile :D
     
  8. BaSoryong

    BaSoryong Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrençi :)
    105 açılmadan tam pvp jop zamanları sende askere (: Çok zor bir durum.. Eğer nakit sıkıntık yoksa charını satma kalsın bir kenarda zararı dokunmaz.. Geldiğin zaman bomba gibi gelirsin seni bilen biliyor zaten.. :)
     
  9. LadySunBurN_

    LadySunBurN_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    849
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  10. CheckPoint_

    CheckPoint_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    3 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.989
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Fethiye
    Hayırlı olsun güle güle eskit :mrgreen:
     
  11. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    nakit sıkıntım yok ama bi alan olursa satacam ..askerden gelince kullanmak istedigim karakter xbow/dagger yani rouge yan skilde warlock tabiki...Rouge warlock her türlü chin charı ezmek için çok çok çok süper bi makina avrupalılarada sözü geçer tabi :mrgreen:
     
  12. BaSoryong

    BaSoryong Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrençi :)
    Düşüncelerini Anladım.. 8)

    Raque ~ Cleric yada Warlock gelecek 11Dg King Build olrak görüyorum.. Hemde Raque Char ile pvp yapmak insana ayrı bir zevk veriyor criticalların havada uçuşmasıda acabası :rolleyes1:

    ps: Hayırlı Satışlar. :santa:
     
  13. MeraclituS

    MeraclituS Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    578
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Şehir:
    Kocaeli
    gzzzzzz en buyuk asker bizim asker
     
  14. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.

    tabi sattık charını rahatladın bas bakalım rahatça :P
     
  15. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    eet ya çok iyi oldu warrioru elden çıkarmam :) Sayende tekrar :muck:
     
  16. Milano

    Milano Aileden rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    13.298
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    güle güle eskit, tebrikler. ^^
     
  17. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    hayırlı oolsun
     
  18. orhan09

    orhan09 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    30 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    216
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yazuk silkroadın baharında askere gidiyon :cry: :cry:
     
  19. DjMatem

    DjMatem Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  20. Xenophanes

    Xenophanes Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2010
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ong xD
    gz hayırlı teskereler ^^