1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

8DG talisman göreci geçte olsa tamamlandı ^^


  1. ColdHeart

    ColdHeart Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet arkadaslar geçte olsa görev tamamlandı sizler için ss aldım yeni kasacagım 64 lwl wizardım için kullanacağım 64 lwl wizard ile sp farm yapmayı düşünüyorum bide sp farm konusunda 64 ff wizard tek yetermi yoksa dual slot mu yapayım yani 2 tane 64 lwl wizard mı yapayım bide yan build clericmi bard mı olsun teşekkürler.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. TheRinG

    TheRinG Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    274
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    KaLıP
    Şehir:
    PoSe-PoSe
    Bunun İçinmi O kadar Uğraştın:)

    Ps:Tebrikler
     
  3. ColdHeart

    ColdHeart Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sağol kardeşim uğrasmadım ya çogunu tamamlamıstım zati spell paper de buldum alim dedim 64 wizarda takcam sonucta sun :)
     
  4. MrAkkan

    MrAkkan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    133
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bunu öncelikle +5 yapip adv ile +6 veya +7 yapmaya calis.64 e kasicagin charın yan buildi bard olsun :wink1: Çok rahat sp kasarsin :wink1:
     
  5. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    tebrikler
     
  6. ColdHeart

    ColdHeart Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler kardeşim +5 yapcam zati bide neden bard noise ve hız içinmi ? bide dual slot mu yapayım tek wiz yetermi biraz fikir verirseniz iyi olur.
     
  7. ColdHeart

    ColdHeart Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler kardeşim.
     
  8. Lrd

    Lrd Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli / İzmit
    noisenin bir anlamı yok sadece hızı açısından daha seri kasar + yapabiliyorsan dual slot yap ! hesapla işte tek wizde kascağının 2 katını kasacaksın :)
    şimdiden kolay gelsin farm işi birçok kişi için sıkıcı olsada eğlenceli bence :twisted:
     
  9. ColdHeart

    ColdHeart Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eyw kardeşim sağolasın bakalım bard lardan fırsat bulabilcezmi gerçi bendede 101 wiz var sorun oldumu getiririm hehe ^^
     
  10. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.289
    Beğenilen Mesajlar:
    166
    Ödül Puanları:
    73
    76 Sun bard 2 Adet 80 LvL FF bard Güzel bi dual slot Tambour+Dance+Hit.
    Saatte 5k sp :)
     
  11. M ' BiLGiN

    M ' BiLGiN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    959
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci.
    Şehir:
    İzmir/GÖZTEPE
    9dg düşürebilmek için ne yapıyoruz arkadaşlar neler toparlayacagımızı bana soylermısınız hıcbır bılgım yok bunun hakkında ??
     
  12. Lrd

    Lrd Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli / İzmit
    noisenin bir anlamı yok sadece hızı açısından daha seri kasar + yapabiliyorsan dual slot yap ! hesapla işte tek wizde kascağının 2 katını kasacaksın :)
    şimdiden kolay gelsin farm işi birçok kişi için sıkıcı olsada eğlenceli bence :twisted:[/quote]
    eyw kardeşim sağolasın bakalım bard lardan fırsat bulabilcezmi gerçi bendede 101 wiz var sorun oldumu getiririm hehe ^^[/quote]
    he bendede 110 wiz var ama bardlar karşısında levelin önemi yok makara:

    sende sağol dostum :P
     
  13. ColdHeart

    ColdHeart Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    charların birbirini görmemesi lazım nasıl dance + hit + tambur açıyosun az bahsedermisin :) saatte 5 k sp gerçekten yapıyomusun ?
     
  14. ColdHeart

    ColdHeart Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sitede forgotten world bölümüne bak detaylı anlatıyolar.
     
  15. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.289
    Beğenilen Mesajlar:
    166
    Ödül Puanları:
    73
    Bu benm hayalim :) Güzel bi slot derken birbirine yakın seri bi slotu kastettim. Mesela onglara doğru yürürken soldaki 3 tepe birbirine 75metreden daha yakın. Yada sağda kalan yamaçta birbirine çok yakın 4 slot var. Tabi bu slotlar dip köşelerdeki gibi güvenli değil o yüzden 40 lvl üzeri bi force charla range 5-8 yapılarak kasılan çarların korunması lazım.

    72 Wiz Bard İle Hunlarda gördüğüm en iyi rakam saatte 2800-3000sp. 3000i akademi bufuyla gördüm tabiki :D
    "2100 Skill exp point ganied" 1Pt hundan. 2 80Lv Bardla (sunlu ve danceli) 5000i görmek zor olmaz diye düşünüyorum...
     
  16. ColdHeart

    ColdHeart Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hadi bakalım inş hayalin gerçek olr bende 2 tane 64 wiz yapcam birine burdaki sun u takcam diğerine +5 normal staff veya oda sun olabilir :) dual slot takılcam artık :)
     
  17. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.289
    Beğenilen Mesajlar:
    166
    Ödül Puanları:
    73
    Ben malazgirtte oynuyorum, bnm swde 64 wizi hiç bi slotta rahat bırakmazlar.
     
  18. ColdHeart

    ColdHeart Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende malazgirtteyim ama resimdeki char wiz bard bard skilleride açık sorun oldumu getiririm sıkıntı olmaz :)