1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

84 lvl Full int nuker Satılıktır.P.Server!


  1. Windy

    Windy   rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    11.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe
    * Char Adı ve Serveri :MyChaRaCTheR , Silkroad Private Server
    * Build Bilgisi : Full İnt s/s nuker
    * Ödeme Opsiyonu : Peşin, YTL, Düzce İçi Elden, Düzce dışı ptt'den
    * Başlangıç fiyat: 30 YTL
    * Özel Notlar : Kıyafetlerinde çok güzel bluelar var +3,+2. Sword ve shield +sız 85 lvlde alacağım için 80 lvl e önem göstermedim.Spear +3 crit9.

    84 Lv Full int/Nuker char satıLıkTır! NicK: MyChaRaCTheR


    GENEL GÖRÜNÜM

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    SKİLLER

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    NoT:Para hakkında tam bilgi vermeyeyim,ancak 60m bir yerden 50m biryerden 50m de biryerden gelicek :P Aldığınızda charı aşşağı yukarı bunların toplamı kadar para olucak.Banka full tek boş yer yok :D

    İleTişim Adresi :
    mailto:ahmetcan_888@hotmail.com



    İlginize Teşekkürler. :popcorn:
     
  2. fatihy93

    fatihy93 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.173
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    inşallah satılır ama nasıl par aödüyebiliriz onu biraz söylersen :wink1:
     
  3. Windy

    Windy   rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    11.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe

    alıcak olan kişiye ben bilgileri vericem...
     
  4. darkonder

    darkonder Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    GameGuart!!
    ula charı benden satmak ıcınmı aldın tuhh sana :D bakayı ben fulledım :D
     
  5. darkonder

    darkonder Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    GameGuart!!
    char cok saglam skıllerın cok duzgun bı sekılde yapılmıstır bence kacırmayın hatta ucuza verıyo
    charı alan cok beyencek elındekı kalkan br15 :D
     
  6. Windy

    Windy   rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    11.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe
    eyw önder güzel yorumların için umarım hemen satılır.. Satılana kadarda kasıcam :)
     
  7. darkonder

    darkonder Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    GameGuart!!
    inş. ama bende senı benım guilde gelcen sandım haa :S
     
  8. Windy

    Windy   rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    11.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe
    gelicem zaten :P hemen satılmaz :P
     
  9. LasT

    LasT Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    432
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hemen alıyorum ahmetcan msnden konuşalım.
     
  10. Avenger

    Avenger Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    İzmir
    150 konture çarı takas edermisn (turksel)
     
  11. darkonder

    darkonder Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    GameGuart!!
    ahmetcan ordacıkca yazıyo 30 ytl dıye 150 kontor.kac ytl ye gelıyo :D laa charı satma oglum ama cok ostıyosan karısmam senle oyunda daha cok vakıtlerımız olcaktı :D
     
  12. musty4141

    musty4141 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    KARDESİM BEN CHARINI ALMAK İSTİORUM AMA KOCAELİ DENIM DE GELEMESMISIN BURAYA VEYE FARKETMEZ BASKA TURLU HALLEDERIS AMA SEN ILK MSN 'Mİ EKLE mobbassa@hot... ekle konusuruk :starving: :starving:
     
  13. Windy

    Windy   rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    11.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe
    kocaeli oturduğum yere yakın.Ya sen yada ben gelip elden yapabiliriz :wink1: ekledim msn ini