1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

76 Level Bow ECSRO


  1. KaFaM1MiLYoN

    KaFaM1MiLYoN Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar,
    Serverdaki trafik , lag sorunları nedeniyle VIP geçmeye karar verdim. Kendi karakterim olan KaFaM1MiLYoN uda VIP serverda gold karşılığında takas edicem. 400M karşılığında karakteri veriyorum.Charımı çoğu arkadaşımız bilir.PVP veya meslekte izleyeneniz olmuştur. Tam bir nuker katili.

    Char 76 lv. 160M kasasında parası var. Şu an 9 günlük sincabı ve kasada uzatma saati var.1 sayfa wep elixir var. elindeki bow 76+5. elbiseler +5 +3 şeklinde. üstünde SOM ve SOS var.
    Skiller: pacheon 74 fire 70 light 63 cold 48

    Tşkler
     
  2. JustLick

    JustLick Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    326
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
     Bahçelievler/İstanbul
    o charı isroda 60 Lv xbowla takas edermisin ?

    arabian dress et war :)
     
  3. KaFaM1MiLYoN

    KaFaM1MiLYoN Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yok.. Teşekkürler.. Eğer isroda bi charla takas olucaksa 52+ chinese (int, hybrid hariç ve blade tercih) charla takas etmek tercihimdir. ama öncelik VIPde 400M veya gene VIPde 64 lvl sun bow karşılığında olabilir.
     
  4. darkonder

    darkonder Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    GameGuart!!
    hayırlı satıslar inş. satrkısı bulursun bende senıngıbı isro alcaksan str bow veya glavie al guzel charlar
     
  5. Adith

    Adith Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    TeXas
    aga bırak çini bn sana 59 x-bow veriyim x-bowdan sağlam çarmı var 59 da penona zerksiz 20k çakıyom ,pwp de kendinde 10 lwl yükseğini bile yatırıyosun bi daha düşün derim ama sen bilrsin :D :beer: :thumbsup: :headbang:
     
  6. detenetar

    detenetar Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci+Web Tasarım
    Şehir:
    An einer Rose hab ich gerochen, an einem Dorn hab
  7. Mopneet

    Mopneet   rank8

    Kayıt:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.386
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    38
  8. KaFaM1MiLYoN

    KaFaM1MiLYoN Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    drag3131 senle anlaşabilirim. Ama exlden bir moderatör arkadaşımız şahit olabilirmi lütfen?
     
  9. Adith

    Adith Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    TeXas
    aga bnle anlaş elinde 64+5 full blue glavie var aga gel işte takas edelim çar cold-glavie çok sağlam ne dersin :lol:
     
  10. Avenger

    Avenger Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    İzmir
    crazyconese güvenme sakın kafam1milyon
     
  11. mertcangs

    mertcangs Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.527
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    takasdan önce 60m ve 1saati unutma haa :mrgreen:
     
  12. Adith

    Adith Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    TeXas
    yaw arkadaşım sen bi yol alsana çarını soyduruyon geliyon bana suç atıyon kendi kendini haklı çıkarmaya çalışma :thumbsup: :twisted:
     
  13. Avenger

    Avenger Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    İzmir
    haklı falan çıkarmaya çalıştığım yok ben sadece uyarıyorum hee bu arada suçlu falan çıkarmıyorum kanıtım var diyorum yani suçlu olduğunu zaten biliyorum :thumbsup: