1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

+5 uzeri item basma Yardim!! :)


  1. youremindme

    youremindme Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    1 Ocak 2010
    Mesajlar:
    40
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mrb ben +5 11 dg son sword u +6 denemek istiyorum lucky stone filan war ama immosu yok ...immoyuda alamam 11 dg zaten :)...deneyimi olanlara soruyorum itemin yok olma olasiligi nasil yani yuksekmi yanarsa yok olablirmi?deneyenler yapanlar basanlardan yardim bekliyorum :)
     
  2. xcorelli

    xcorelli Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayat Nereye Suruklerse..
    yok olma ihtimali %70 80 arasi bence
     
  3. Quattro

    Quattro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround
    İmmo alacak durumun yoksa o sword yok olduğunda kesinlikle sen ağlarsın.
     
  4. youremindme

    youremindme Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    1 Ocak 2010
    Mesajlar:
    40
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aglancak durum yok yani bebek diliz aglicaz...70 80 diyorsunda bi kardesimiz +7 den +8 e denedi we sdce durability dustu itemin garibime giden bu oldu
     
  5. youremindme

    youremindme Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    1 Ocak 2010
    Mesajlar:
    40
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bide biraz saygili konussan daha iyi olur guzel arkadasim..aglarsin falan..suan immo alamam silk yk kartimda full milleti elestirmeyi kes duzgunce cevap vereceksen ver yoksa hadi eyvallah...
     
  6. SilentLord

    SilentLord Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.281
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Tokyo
    Adam sadece üzülürsün demiş kötü bir söz söylememiş ve de konuştuğun kişi site manager unutma ^^
     
  7. GOKHANCAN

    GOKHANCAN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    861
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    KIBRIS
    Kaybolursa yazık olur eğer olur da 6 olursa 7 basarsın bu sefer kaybolur yani deneme derim elden çıkar direk.
     
  8. youremindme

    youremindme Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    1 Ocak 2010
    Mesajlar:
    40
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    onemli diil sitede durumu oda bi insan immo alacak durumun yoksa sword yok oldugunda kesin aglarsin demis .. ii oku uzulursun demek diil bunu herkez o yonden anlamaz...kardesim yazdigindada belli yani..her insanin kisligi bir deildir ama konusmaninda bi genel adabi wardir .. azicik seviyeli olun benm sordugum sorunun cevabi bumudur?İmmo alacak durumun yoksa o sword yok olduğunda kesinlikle sen ağlarsın...azcik mantikli olun
     
  9. neroman123

    neroman123 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bir Taktik Olsaydı Biz +& Basıp Satardık dimi ama yinede Lagsız Bir Ortamda Basmanı Tavsiye Ederim Eğer Basmaya Karar Verdiysen.
     
  10. sarkolata

    sarkolata zaa xD olduser rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenilen Mesajlar:
    68
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    Ee ? doğru söylemiş ? Immo alacak durumun yoksa o değerdeki son swordun giderse ağlayacak olan sen olursun kimse değil.
     
  11. ALiCE

    ALiCE Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    117
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bursa
    gittmeme olasılığı sayısal tuturman gibi kesin gider :D bence sat parasını ye hotanda meyhane açılacak oraya git
     
  12. Warmoon

    Warmoon Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.725
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SA xd
    Site Manageri birak Admin olsa ne olurki herkez eşit degilmi hacı?
    PS ben bu foruma:2006 mi 2007 de mi ne geldim 2008 yazior nie xD