Windy

 
Kayıt
4 Kasım 2007
Mesajlar
10.865
Beğeniler
3
Şehir
Ataşehir/İstanbul
Tamamen Kendi Paylaşımımdır Bizzat Sizin İçin indirip denedim :D

4Story Artık Türkçe!

Oyuna kayıt olmak için Tıklayın
Oyunu indirmek için Tıklayın

Oyunun Hikayesi
- Resim Silinmiş.

Irklar
Dişi Ve Erkek Olarak Ayrılıyorlar Fakat Dişilerin Ssyi Çekmeyi unuttum :roll:
İnsan

- Resim Silinmiş.

Hareketli ve azimli.

Eskiden Parholn klanı olarakda bilinen insanlar son mülteci akımı ile gelip İberia'ya yerleşmişlerdir. Diğer ırklara göre oldukça kısa süren yaşamlarına rağmen, azimleri ve hırsları sayesinde araç gereçlerle oldukça içli dışlı bir yaşam kurmuşlardır. Sürekli teknolojik gelişmeler sayesinde İberia'nın kalıcı güçlerinden birisi olmuşlardır ve en zayıf ırk kavramını üstlerinden atmışlardır.

Olağanüstü adaptasyon yetenekleri haricinde insanlar büyünün her türüne karşı olan dirençleri, yüksek akıl ve kas güçleri gibi karakteristik özelliklere sahiptirler.





Feline

- Resim Silinmiş.

Güçlü ve dayanıklı


Feline Neved'den İberia'ya gelen ve periler ile iyi bağlar kuran bir halktır. Bu iki halk bilgilerini ve hayatlarını barış içerisinde paylaşırlar. Feline halkı genel olarak doğaya bağlıdırlar, bu yüzden doğanın ve vahşi hayatın koruyucularıdırlar. Görevlerini düzgün olarak yerine getirebilmek için sürekli olarak mental savaş yeteneklerini geliştirirler.

Feline yakın mesafe dövüşlerde oldukça iyidir, zayıf yapılarına rağmen oldukça güçlü ve dayanıklıdırlar




Peri

- Resim Silinmiş.


Akıllı ve bilgili

İkinci mülteci dalgası ile İberia'ya gelen Mirhur halkı burada kamplarını kurmuşlardır. Sosyal birer karaktere sahip olduklarından hemen Feline halkı ile kaynaşmışlardır, iki halk o zamandan beri birbirlerinin eksiklerini tamamlar bir şekilde yaşamaktadırlar. Mirhur halkı olağanüstü mental güce sahiptirler, İberia'ya büyü ve hayaletleri getirip, koruyanlardır.

Hiç bir halkta olmadığı kadar hayaletlerle iyi anlaşırlar ve muhteşem büyü yeteneklerine sahiptirler. Bundan dolayı neredeyse sınırsız bilgiye ve akıl gücüne sahiptirler.



Sınıflar

Savaşçı

Ateş tanrısı Rumapark tarafından güçlendirilmiş kudretli Savaşçılar her cephede ayakta durmayı başarabiliyorlar.

Savaşçılar dövüş esnasında farklı karakteristik özellikler göstermeleri sayesinde diğer gruplardan kendilerini ayırırlar. Yakın mesafe dövüş teknikleri sayesinde saldırı esnasında korkulması gereken rakiplerdir. Savunma halinde ise çok fazla hasarı göğüsleyebilerek uzun süre hayatta kalmayı başarırlar.
Zincir ve plaka zırh giyebilirler, tek ve iki el kılıçları, baltaları, arbaletleri, yayları ve kalkanları kullanabilirler, çok çeşitli silah tercih alanları vardır.


Düzenbaz

Çevik, açıkgöz ve bir o kadar tehlikeli, karanlıkların bekçisi düzenbazlar.

Karanlığın tanrısı Pendatron gibi düzenbazlar sinsice ve hızlıca gerçekleştirdikleri yakın mesafe saldırıları ile ön plana çıkarlar. Bir anda hiçbir şey yokken ortaya çıkarak, rakiplerine direk olarak yaptıkları saldırılar sonrasında tekrar karanlıklar arasında kaybolarak soğukkanlı ve planlı bir saldırı anlayışına sahiptirler.
Savaşçılar kadar dayanıklı olmasalarda, deri ve sert deri zırh taşırlar. Çakram ve hançer dışında tek el kılıçlar, yaylar ve arbaletler düzenbazların kullandığı silahlar arasında gösterilebilir.

Okçu

Tanrıçaları Lapiris'in gülüşü okçulara güç ve kesinlik vermekte.

Yaylar ve oklar ile araları iyi olan çevik okçular uzun mesafede etkili olan savaşçılardır. Doğruluk ve sakin bir el ile oldukça kuvvetli birer rakip haline gelirler. Ayrıca yakın mesafe dövüşlerde de oldukça etkili olabilirler, yakın mesafeda saldırıları savuşturma gibi yetenekleri vardır.
Hafif zırhları ve sert deri zırhları sayesinde hareket alanları oldukça geniştir.Silah olarak yay ve arbalet kullanırlar, aynı zamanda hançer, iki elli kılıçlar ve tek elli kılıçları da kullanabilirler.


Büyücü

Büyücü - Büyü Sanatçısı, Madenlerin Ustası.

Gök gürültüsü tanrısı Pauldron tarafından önderlik edilmiş, sınırları zorlayarak imkansızı imkanlı kılan, büyü enerjisini güçlü büyülere dönüştüren büyücüler elementler üzerinde hakimiyet sağlamış ve kendi amaçları için kullanmayı öğrenmişlerdir : Patlayıcı tipli tek saldırılardan saldırı amaçlı alan büyülerine, belirli bir süre boyunca hasar veren büyülere sahiptirler.
Değneklerden, büyülü kalkanlardan ve sihirli büyü asalarından ekstra güç sağlayabilirler. Genelde arka plandan savaşa dahil oldukları için kumaş zırhlar ve cüppeler giyerler.

Rahip

Rahipler, tanrıçaları Rekamies'in yaptığı gibi evlatlarını dert ve zorluktan soylu ve zarif bir şekilde korurlar.

Su tanrıçası Rekamies eski zamanlarda rahiplere kendi dostlarını koruma ve yeniden can ile doldurma yeteneği hediye etmişti. Zor durumlarda savaşçıların yardımına koşan rahipler gerektiğinde de düşmanlarına karşı koyabilecek derin bir güce sahipler. Bu kudret rahipleri hep koruyucu hemde ölümün melekleri haline getiriyor.
Kendilerini koruma amaçlı kumaş kıyafetler veya cüppeler giyiyorlar, silah olarak ise değnekler, sihirli asalar ve sihirli kalkanlar kullanıyorlar.

Çağırıcı

Endendros'un koruması altında karanlığın gizemli ve karanlık hilebazları.

Yer tanrısı Endendros'un öğrencileri çağırıcılar diğer boyutlara kapı açabilme yeteneğine sahip olan yegâne kimselerdir, bu sayede güçlü yaratıkları kendi yanlarına alıp onları kontrol edebilirler. Yüksek mental güçleri sayesinde değişik yaratıkları kontrol edip onları saldırı, savunma veya iyileştirme amaçlı kullanabilirler. Bu kudretli yetekleri sayesinde çağırıcılar savaşta acımasız, tehlikeli birer rakiptirler.
Değnek, büyülü sihir asası ve büyülü kalkanlar kullanabilirler, ayrıca Deri ve Sert Deri Zırh giyebilirler


Sınıflarla İlgili Görselleri Daha Sonra ekliyeceğim

Savaşlar

Süper Savaş Çeşitleri var Benden söylemesi :starving:

Meydan Savaşları

"Savaş Durumu" durumunda düşman birlikleri tarafından veya düşman savunma YZK'leri tarafından saldırılabilirsin.

"Savaş Durumu" durumunda düşman birliği, düşmen savunma YZK'si veya "Savaş Durumu" durumunda bulunan tarafsız bir köyün YZK'si tarafından saldırılabilirsin




* "Savaş Durumu" durumunda düşman birlikleri tarafından veya düşman savunma YZK'leri tarafından saldırılabilirsin.
* "Savaş Durumu" durumunda düşman birliği, düşmen savunma YZK'si veya "Savaş Durumu" durumunda bulunan tarafsız bir köyün YZK'si tarafından saldırılabilirsin.
* "Dinlenme Durumu" durumunda alan saldırısı büyülerinden de etkilenmezsin.
* "Provokasyon Durumu" durumunda düşman birlikleri tarafından veya tarafsız bölge YZK'i tarafından saldırılabilirsin.
* "Provokasyon Durumu" durumunda 3 dakika boyunca hem saldırılmazsan hemde saldırmazsan otomatik olarak "Dinlenme Durumu" durumuna geçersin.



Fetih Savaşları

İşte En sevdiğim budur İçerisinde küçük bir hayat sürebileceğin Bir KALE


* Ele geçirme savaşları belirli özel savaş alanlarında olur ( Örn: Ardir bölgesi, Hesed-bölgesi).
* Fetih Savaşı sırasında Para'nın koruyucu meleği ortaya çıkar ve Para'nın kılıcını fetih bölgesi içinde korur.
* Karşı birlikler, savaş sırasında Para'nın koruyucu meleğine saldırabilir ve aynı zamanda da koruyucu meleği koruyan muhafızlar tarafından kendileri saldırıya uğrayabilirler.
* Koruyucu melek ölürse saldırıda bulunmuş olan krallık kazanmış olur. Eğer koruyucu melek fetih süresi boyunca hayatta kalmayı başarabilirse savunmada olan krallık kazanır.


Fetih savaşlarının kuralları

* Tüm fetih savaşları her gün aynı saatte yapılır.
* Karşı birlikler, koruyucu meleği öldürdükten hemen sonra saldırılan bölgeleri ele geçirebilirler.
* Savunma yapan birlikler verilen süre zarfında koruyucu meleği sağ salim koruyabilirlerse saldırıda bulunulan bölgeleri ellerinde tutmaya devam ederler.


Fetih Savaşlarının Yararları

* Bölgeyi fetheden karakter, alınan köyün tüccarları ve sakinleriyle konuşabilir, o köye has eşyaları satın alabilir ve köyde oturanlardan yeni görevler alabilir.
* Fetih bölgesi içinde Para'nın gücü akmaktadır. Böylece savunma becerileri artar ve daha etkili bir oyun mümkün olur. Her şeyden önce bir bölge sahibi olan lonca üyeleri Para'nın gücünden daha kuvvetli bir şekilde yararlanırlar.
* Eğer bir lonca bir bölge içerisinde birden fazla ele geçirilmiş bölgeye sahipse fetih savaşına katılma imkanına sahip olur.


Fetih Savaşlarının Bitişi

* Fetih bölgesinin savaş başlangıcı sırasında kapatılan 2 girişi vardır.
* Savunulan krallığın karakterleri giriş muhafızlarının yardımıyla girişleri kullanabilirler.
* Her girişde savunulacak bir koruyucu patron, muhafızlar ve çeşitli savunma merkezleri vardır. Bunlarla ilgili YZK'lerin dayanıklılığı sürekli olarak yenilenmektedir.
* Koruyucu patron ölürse onun koruduğu kapı açılır. Ayrıca sembolün ortaya çıktığı bölgelerde Para'nın koruyucu meleği gözükür.
* Para'nın koruyucu meleğine ait YP 0'a düşerse ilk hali olan muhafız şekline dönüşür.
* Dönüşüm geçiren muhafız öldüğünde hücumda olan krallık kazanır.
* Muhafız öldükten sonra sembolün de bulunduğu bu bölge içinde yapılan tüm savaşlar 10 dakika boyunca kesintiye uğrarlar.
* Ele geçirme süresinde muhafız ölmezse savunma yapan krallık kazanır ve savunduğu köyü elde tutmaya devam eder.


---------------------​

Bunlarda Oyun İçi Amatör Ss'larım[/b]

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.


Çok yoruldum :coffee:

Konu altından yardım isteyebilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olurum ..
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
27 Nisan 2008
Mesajlar
2.366
Beğeniler
0
Şehir
Off Topic
Güzel Oyun Güzel Konus Ama Nedir Bu Wow Özentiligi Her Gördügüm Oyunda Wowdan Biseyler Alınmıs Hic Tamamen Özgün Biseyler Olmamıs
 
Kayıt
30 Haziran 2007
Mesajlar
5.436
Beğeniler
0
Oynamışlığım var.Ama reset atılacak oyuna dediklerinde anında bırakmıştım 8)
 
Yukarı Alt