1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

30 cap sw açılıyor


  1. iWalkAlone

    iWalkAlone Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    889
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul/Pendik
  2. MadGhost

    MadGhost 'Objektif' moderator nowayout rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.428
    Beğenilen Mesajlar:
    56
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    30 cap mı ? o.O
     
  3. Apprehension

    Apprehension Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    25 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    707
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    İzmit / Kocaeli
    :) hemen geliyorum inş kapanmaz

    hani Link
     
  4. Metamorph

    Metamorph Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.365
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    BlackArmy ~ Stockholm
    bizde bi süredir bu serverı bekliyoduk linke buradan ulaşabilirsiniz
     
  5. Apprehension

    Apprehension Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    25 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    707
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    İzmit / Kocaeli
    hahahahahaah harbi gerçek miş kesin başlıyorum ozaman buraya nwo kurursanız gelirim ben
     
  6. iWalkAlone

    iWalkAlone Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    889
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul/Pendik
  7. Apprehension

    Apprehension Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    25 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    707
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    İzmit / Kocaeli
    ben başlıcam yine tek tabanca takılırım yada nwo kurulursa gelirim
     
  8. kanka

    kanka Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    978
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    29 lvl Silahı olan king mi yani? :D
     
  9. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.368
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    Acilinca ss lerle süsleyin arkadaşlar konuyu :)
     
  10. iWalkAlone

    iWalkAlone Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    889
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul/Pendik
    Aynen :D

    30 Olur olmaz kervan çekmeye başlamak lazım.Moon set felan lazım :)
     
  11. Mr. Mojo Risin'

    Mr. Mojo Risin'   rank8

    Kayıt:
    13 Kasım 2012
    Mesajlar:
    701
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Umarım 29 item'ların ratelerini düşürmeyi unutmazlar.
     
  12. Apprehension

    Apprehension Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    25 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    707
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    İzmit / Kocaeli
    indiren varmı şuan benim %23
     
  13. WhatAPity

    WhatAPity Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    221
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite Öğrencisi
    link atabilir misin acaba. Gerekli bilgiler aldığın yerin linkini.
     
  14. iWalkAlone

    iWalkAlone Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    889
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul/Pendik
  15. mkosku33

    mkosku33 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    221
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bnde indiriyorum şuan:) değişik merak ettim ^^
     
  16. mkosku33

    mkosku33 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    221
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar yalnız birşeyler farklı,farklılıklardna söz etmiş çevirdim ama net birşey anlayamadım. Anlayan varmı?
     
  17. WhatAPity

    WhatAPity Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    221
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite Öğrencisi
    en önemlisi şu :) 30 cap başlayıp her ay örneğin 10 lvl artarak gidecekmiş 30 sabit değil yani :) bu 1 haftaya bile düşebilir :)
     
  18. iWalkAlone

    iWalkAlone Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    889
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul/Pendik
    1 ayda 1 neysede haftada 1 saçma :)
     
  19. MadGhost

    MadGhost 'Objektif' moderator nowayout rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.428
    Beğenilen Mesajlar:
    56
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    eğer bu 30 cap işi olursa 1 haftaya 30 cap private serverlar dolar heryer:D
     
  20. kanka

    kanka Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    978
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende indiriyorum geliyorum Guild kurunda gelelim madem yabancıların serverı ^^ sox drop Rate % 0 mış bu arada :D