1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

3 boyutlu masa üstü


  1. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    Real Desktop v1.19 - 6.81 MB
    3 Boyutlu masaüstüne sahip olmak isteyenlerin kullanabileceği yazılım.

    [​IMG]


    indirmek için tıklyın
     
  2. |O²|

    |O²| Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.569
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Henüz Yok
    Şehir:
    uz Türkçe
    Süper bişi ya bu :mrgreen: Manyak ötesi haha :lol: :lol: :lol: eğlenceli bir birlerine carpıyolar sürüklerken ses cıkıyoor haha harika :lol: teşekkür ederim paylastıgın için
     
  3. DoNJuaN

    DoNJuaN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.850
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK
    yaplaşım için sagol daha farklı seylerde varsa atarmısınız
     
  4. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    önemli deil bi kaç şey daha var ama setupunu kabettin bulursan atarım
     
  5. angela

    angela Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.318
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ben google earth gibi duvara dik durmasını istiyom bazı simgelerin hangi tusa basarak yapcaz?
     
  6. _Gladiator_

    _Gladiator_ Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :S aga bn bunu kurdum ilk başta oldu ama sonra kod fLan istedi yardım :S