Kayıt
17 Mart 2009
Mesajlar
5.770
Beğeniler
0
Şehir
LoL

Şampiyonlar
Brand

Alev Sütunu
Mana bedeli 70/80/90/100/110’dan 70/75/80/85/90’a düşürüldü
Yangın
Mana bedeli 60/65/70/75/80’den 70/75/80/85/90’a çıkarıldı
Volkan
Mana bedeli 100/150/200’den 100/100/100’e düşürüldü
Corki

Corki hakkındaki yaygın şikâyetlerden biri, Fosfor Bombası’nın mana bedelinin çok kısıtlayıcı oluşuydu. Ancak yeteneklerine baktığımızda, Fosfor Bombası’na karşı yapılacak hamlelerin azlığının dengelenmesi için, bu yeteneğin pahalı olması gerektiğini görüyoruz. Bu nedenle mana kısıtlamasını azaltmak adına diğer yeteneklerinin bedelini düşürmeyi seçtik.

Valkyrie
Mana bedeli 100’den 50’ye düşürüldü
Füze Salvosu
Mana bedeli 30/35/40’tan 20’ye düşürüldü
Draven

Tatmin edici bir oynanış açısından pek de katkısı olmadığından, Draven’ın oyunun başlarında pasifinden elde ettiği hasar çıktısını düşürdük. Ne yazık ki bu sayıları dengelemek için pasif hasarını tatmin edicilikten çok daha uzak bir dereceye çekmemiz gerektiğini fark ettik. Onun yerine Draven’ın pasifini tamamen yenileyerek, şu anki oynanışını destekleyip öyle bir hale getirdik ki… rakipleri bile takdir etmekten kendini alıkoyamadı: Draven Ligi’ne hoş geldiniz.

Draven Ligi (Yeni Pasif)
Draven bir Dönen Balta yakaladığında ya da minyon veya yaratık katlettiğinde, bir Hayranlık yükü elde eder. Draven bir rakip şampiyon katlettiğinde, Hayranlık yüklerinin yarısını kullanır ve kullanılan yük başına 3 altın kazanır. Draven öldüğünde sahip olduğu Hayranlık yüklerinin yarısını kaybeder.
Evelynn

Azabın Kucağı
Evelynn sadece büyü kalkanına sahip hedeflere vurduğunda Doymuş güçlendirmesinin ve görsel efektinin belirmesine yol açan bir hata giderildi (sadece görsel değişiklik)
Hecarim

Galeyan
Mana bedeli 25’ten 24/28/32/36/40’a yükseltildi
Janna

Muson
Güçlendirme simgesi geri sayımının, 4 saniyelik odaklanma süresine uymamasına yol açan bir hata giderildi
Jayce

Jayce'in Hızlandırma Geçidi’nin bekleme süresini arttırarak, Şok Patlaması + Hızlandırma Geçidi kombosunun etkisini korurken, dürtme ve çatışmadan ayrılma potansiyeli dengelendi. Bunun yanında, oyunun ilerleyen safhalarında her Şok Patlaması hızlanmayacağından, yeteneğin taban hızını arttırarak tek başına beceri atışı olarak daha iyi olmasını sağladık.

Şok Patlaması
Temel atış hızı 1350’den 1450’ye çıkarıldı (Hızlandırılmış Şok Patlaması atış hızı aynı kalıyor)
Hızlandırma Geçidi
Bekleme Süresi 14/13/12/11/10 saniyeden 16 saniyeye çıkarıldı
Kayle

Haklı Öfke
Alan etkisi artık kuleleri etkilemiyor
Kennen

Yordle- yapımı shurikenler fazla sivri ve keskin görünüyordu; biz de Kennen’in sahip olduğu takım savaşı potansiyelini göz önüne alarak oyunun başlarındaki koridor zorlama özelliğini biraz dengeledik.

1. Seviyedeki Taban Saldırı Gücü 54.6’dan 50.5’e düşürüldü.
Fırtına İşareti
İşaret süresi 8 saniyeden 6 saniyeye düşürüldü
LeBlanc

LeBlanc'ın Taklit büyüsü, bir karar noktasından çok Sükut Mührü’ne sahip biri için tek atış aracıydı. Bu değişiklikler, Taklit’i diğer yeteneklerle aynı derecede ilginç kılma amacı taşıyor. Örneğin, Taklit edilen yetenekler taban büyüyü kuvvetlendirmek yerine kendilerine ait bir taban hasar verecek. Bu, oyuncuların Taklit’i Sükut Mührü için saklamak yerine 6. seviyede daha yaratıcı şekilde kullanmaları anlamına geliyor. Ek olarak, Sükut Mührü artık başlangıçta daha az hasar verecek ama patlamayla daha fazla hasar verip LeBlanc’ın birden fazla yetenek etkileşimi özelliğini vurgulayacak.

Ayna Görüntüsü
Ayna Görüntüsü artık hareketsiz durmak yerine kaçmaya çalışacak
Sükut Mührü
Mana bedeli 70/75/80/85/90’dan 50/60/70/80/90’a düşürüldü
Hasar hem ilk vuruş hasarı hem de işaret patlama hasarı için 55/80/105/130/155 (+0,4 Yetenek Gücü) olarak değiştirildi
Vuruş hasarı 70/110/150/190/230 (+0,6 Yetenek Gücü) idi
İşaret hasarı 20/40/60/80/100 (+0,3 Yetenek Gücü) idi
Susturma süresi 2 saniyeden 1,5 saniyeye düşürüldü
Vurkaç
Bekleme Süresi artık ilk konuma döndükten sonra değil, büyü gerçekleştirildiğinde başlıyor
Mana bedeli 80’den 80/90/100/110/120’ye çıkarıldı
Vurkaç’ın savaş sisinde görünür olmasına yol açan bir hata giderildi
Hayali Zincir
Yavaşlatma süresi (ve sabitlemeye kalan süre) 2 saniyeden 1,5 saniyeye düşürüldü
Yerine sabitleme süresi 1/1,3/1,6/1,9/2,2 saniyeden 1,5 saniyeye getirildi
Bekleme Süresi 10 saniyeden 14/13/12/11/10 saniyeye getirildi
Taklit
Mana bedeli 100/50/0’dan 0’a getirildi
Taklit edilen tüm yetenekler artık taban büyü hasarını güçlendirmek yerine kendi taban hasarını veriyor
Taklit: Sükut Mührü
Artık bir kez vurduğunda, bir kez de işaret patlarsa 100/200/300 (+0,65 Yetenek Gücü) hasar veriyor
Taklit: Vurkaç
Bekleme süresi artık ilk konuma döndükten sonra değil, büyü gerçekleştirildiğinde başlıyor
Artık vurduğunda 150/300/450 (+0,975 Yetenek Gücü) hasar veriyor
Taklit: Hayali Zincir
Artık bir kez vurduğunda, bir kez de hedef yerine mıhlanmışsa 100/200/300 (+0,65 Yetenek Gücü) hasar veriyor
Malzahar

Hiçliğin Çağrısı
Artık tüm hat üzerinde doğru şekilde görüş sağlıyor
Hasar gören hedefler artık hep görünür olacak
Lanetli Kehanet
Artık öldükten sonra da hareket eden bir şampiyon (örn. Karthus, Kog'Maw, Zyra, vb.) üzerinde etkinken başka birime geçecek
Master Yi

Çift Saldırı
Guinsoo'nun Hiddeti’nin doğru şekilde 2 yük vermesini önleyen bir hata giderildi
Morgana

Karanlık Esaret
Karanlık Esaret’in gizlenmiş Şampiyonları doğru şekilde kıstırmasını önleyen bir hata giderildi
Nasus

Sömürü Darbesi
İlave hasar artık Nasus üzerinde bir güçlendirme olarak görünüyor
Nautilus

Demir At
Artık bazı duvarlardan geçmiyor
Nunu

Tüket’in toplam hasarını azaltarak, birinci kademede Çarp’tan daha fazla hasar vermesini önledik.

Seviye başına Can değeri 108’den 96’ya düşürüldü
Tüket
Hasar 600/700/800/900/1000’den 500/625/750/875/1000’e düşürüldü
Orianna

Komut: Koru
Orianna artık dost bir Şampiyona bağlıyken Top’un döneceği mesafeyi gösteren bir pasif mesafe göstergesine sahip.
Pantheon

Mızrak Atışı
Mızrak Atışı’nın, %15 Can değerinin altındaki bir rakibe vururken ilave Kritik Vuruş hasarı ile ölçeklenmesini önleyen bir hata giderildi
Riven

Kırık Kanatlar
3 vuruştan fazlasını zincirleme yapmayı mümkün kılan bir hata giderildi
Shen

Ki Saldırısı
Oyunun başında görsel efektin düzgün görünmesini önleyen bir hata giderildi
Shyvana

Alevli Nefes’i hedef denetimi ve ormanı daha hızlı temizlemek için yararlı bir araç olarak konumlandırırken, otomatik saldırılarla takip edildiğinde daha tankımsı savaşçılara karşı bir “tüketme” yeteneği olarak kullanılmasını vurguluyoruz. Ayrıca Shyvana’nın Ateş Burgacı yeteneğinde uzun süredir var olan ve Ejder biçimindeyken saldırı gücüyle ölçeklenmesini önleyen bir hatayı da düzelttik. Bu düzeltme – artan hiddet kazanımı ve azalan hiddet erimesi ile birlikte – ona oyun sonu takım savaşlarında yardım edecek. Son olarak, önceki pasif etkilerinin tanımlarını yeni yetenek ipuçlarına taşıyarak bilgiyi topladık.

Ejderkanı Hiddeti- Yenilendi. Ejderkanı Hiddeti etkileri ilgili yeteneklere taşındı.
Ejderkanı - 5/10/15/20 Zırh ve Büyü Direnci kazanır. Bu bonuslar Ejder Biçimi’nde iki katına çıkar.
Alevli Nefes
Artık Zırh değerini %15 azaltmıyor
Artık ilk hedefte durmak yerine isabet ettiği tüm birimlerin içinden geçiyor
Zayıflatma süresi 4 saniyeden 5 saniyeye çıkarıldı
Hasar 80/125/170/215/260’tan 80/115/150/185/220’ye düşürüldü
Zayıflatılmış hedeflere vuruş anında gelen büyü hasarı, Alevli Nefes’in hasarının %15’inden, hedefin azami Can değerinin %15’ine getirildi (12/18,75/25,5/32,25/39 + 0,09 Yetenek Gücü).
Ateş Burgacı
Ateş Burgacı’nın Shyvana Ejder biçimindeyken saldırı gücü ile ölçeklenmesini önleyen bir hata giderildi
Ejderin Öfkesi
Pasif Zırh /Büyü Direnci bileşeni kaldırıldı
Pasif Hiddet Kazanımı 1/1/1’den 1,5 saniyede 1/2/3 olarak değiştirildi
Ejder Biçimi’ndeyken Hiddet erimesi saniyede 6’dan saniyede 5’e düşürüldü
Thresh

Ölüm Cezası’nı ilk kullandıktan sonra, ipucu Ölümcül Sıçrayış yeteneğini tarif edecek
Twitch

Pusu
Koruyucu Melek veya Zaman Kayması üzerinde etkinken, Twitch saklanmış halde dirilmesini sağlayan bir hata giderildi
Vayne

Son Hazırlık
Son Hazırlık’tan gelen görünmezlik, normal saldırı yaparken doğru şekilde bozulacak
Zac

Elastik Sapan
Hedeflemenin, hedefin büyü kalkanlarını önceden kırmasına yol açabilen bir hata giderildi
Ziggs

Ziggs’in Patlayıcı Lokumu’nu derhal patlatarak veya savaş alanına bırakıp rakipleri uzaklaştırmak için saldırgan bir şekilde kullanmasını kolaylaştırmayı ve ödüllendirmeyi istedik. Ayrıca orta- yüksek lag yaşayan oyuncular için Patlayıcı Lokumu’nun kullanılmasını fark edilir derecede kolaylaştırmak istedik.

Patlayıcı Lokumu
Artık havadayken yeniden etkinleştirilerek, Patlayıcı Lokumu’nun indiğinde patlaması sağlanabiliyor
Atış hızı 1600’den 1750’ye çıkarıldı
Geri savurma mesafesi 350’den 400’e çıkarıldı
Bekleme Süresi artık Patlayıcı Lokumu patladığında değil, gerçekleştirildiğinde başlıyor
Genel Şampiyon Notları
Haritada ilerlerken sürekli biçimler arasında gidip gelen belli şampiyonların tamamen yüklenmiş Gözyaşı eşyalarına (Muramana ve Seraph'ın Şefkati) erişimleri, mana kullanmadan yapay olarak hızlanıyordu.

Aşağıdaki yetenekler artık Tanrıçanın Gözyaşı, Pırıltı vb. eşyalar için büyü olarak sayılmıyor.

Elise'in Örümcek Hali/ İnsan Hali
Nidalee'nin Puma Sureti
Jayce'in Merkür Çekici / Merkür Topu
Büyünün gerçekleştirildiği ve etkisini gösterdiği zamanlar arasında hafif fark olan birkaç büyüdeki vuruş gecikmesini normalleştirdik.

Aşağıdaki yeteneklerin vuruş gecikmesi normalleştirildi:

Brand'ın Alev Sütunu’nun vuruş gecikmesi normalleştirilerek 0,625 saniyeye getirildi
Leona'nın Güneş Patlaması’nın vuruş gecikmesi normalleştirilerek 0,625 saniyeye getirildi
Swain's Kımıldama’sının vuruş gecikmesi normalleştirilerek 0,875 saniyeye getirildi
Veigar'ın Karanlık Madde’sinin vuruş gecikmesi normalleştirilerek 1,25 saniyeye getirildi
Bitkinlik

Kitle Kontrolüne bağışık bir şampiyon üzerinde kullanıldığında, sadece "Yavaşlatılamaz" görünecek
Bağlantı Kopması

Kitle Kontrol etkisindeyken bağlantısı kopan Sihirdarlar doğru şekilde üsse dönecek
Eşyalar
Görüş hakimiyeti kurmak isteyen destekler üzerindeki altın baskısının bir kısmını gidermek için Kâhin güçlendirmesinin işleyişinde birkaç değişiklik yaptık ve totem yok etmenin ödülünü tekrar düzenledik. Öncelikle, Kâhinin Karışımı artık ölüm halinde sona ermiyor; yani oyuncular sadece güvenli olduğun bildikleri totemli bölgeleri pasif şekilde temizlemek yerine Kâhin’le daha saldırgan davranabilirler. İkinci olarak, bir totem yok etmenin getirdiği altın artık hem totemi yok eden oyuncu, HEM DE Kâhin’le veya Görüş totemi yerleştirerek o totemi görünür kılan oyuncu arasında paylaştırılıyor.

Totemler
Keşif ve Görüş Totemleri artık 25 değil 30 altına mal oluyor
Wriggle'ın Feneri Totemi artık 15 değil, 20 altına mal oluyor
Totem yok etme karşılığında alınan ödüller aşağıdaki gibi değiştirildi:
Totemi yok eden, totemin taban altın değerinin %50’sini alır
Yakında bulunan ve Kâhinin Karışımı’na sahip olan dost şampiyonlar veya yakına Görüş Totemi koymuş olan dost şampiyonlar, totemin taban altın değerinin %50’sini aralarında bölüşür
Keşiftaşı ve Yakut Keşiftaşı artık çanta ipuçlarında yerleştirilmiş Hayalet Totem sayısını gösteriyor
Kâhinin Karışımı
Ölüm halinde sona ermiyor
Süresi 5 dakikadan 4 dakikaya indirildi
Görünmezlik saptama çapı 750’den 600’e indirildi
Artık saptama etkisinin çapını güçlendirilmiş oyuncuya gösteriliyor
Kâhinin Özütü
Görünmezlik saptama çapı 750’den 600’e indirildi
Artık saptama etkisinin çapını güçlendirilmiş oyuncuya gösteriliyor
Tanrıça’nın Gözyaşı ve Manaveren, düşük bedellerine göre çok çabuk yükleniyordu; bu nedenle yük başına bekleme süresini arttırdık. Diğer yandan, Başmelek Asası üst aşama bir eşya ve daha fazla altın gerektiriyor; o nedenle Başmelek Asası’nı daha hızlı yüklemek için yatırım yapmayı seçen oyuncuları ödüllendirmek istedik.

Tanrıça’nın Gözyaşı
ÖZEL Pasif - Mana Yükleme
Yük başına bekleme süresi 3 saniyeden 4 saniyeye çıkarıldı
İpucu güncellenerek asıl işlevselliği açığa kavuşturuldu
Manaveren
ÖZEL Pasif - Mana Yükleme
Yük başına bekleme süresi 3 saniyeden 4 saniyeye çıkarıldı
İpucu güncellenerek asıl işlevselliği açığa kavuşturuldu
Başmelek Asası
ÖZEL Pasif - Mana Yükleme
Kazanılan Mana 6’dan 8’e çıkarıldı
Yük başına bekleme süresi 3 saniyeden 4 saniyeye çıkarıldı
İpucu güncellenerek asıl işlevselliği açığa kavuşturuldu
Daha önce, saldırıları ikinci bir fiziksel hasar kaynağı uygulayan şampiyonlar (senden söz ediyoruz, Jarvan), tek vuruşla istemeden Kara Balta’nın parçala özelliğinde ek yükler kazanabiliyordu. Aynı anda birden fazla normal saldırı yapabilen Shyvana veya Renekton gibi karakterler, parçalama etkilerini normal şekilde biriktirecek.

Kara Balta
Tek bir normal saldırıda birden fazla Zırh Parçalama etkisi uygulayamayacak
Malmortius'un Ağzı’nın pasif bonusunu bir bakışta anlaşılacak hale getirdik. Maw artık kalkan tetiklendiğinde azami SG değerini verecek; böylece oyuncular tam olarak ne zaman gücünün doruğunda olduklarını bilecekler.

Malmortius’un Ağzı
Saldırı Gücü 55’ten 60’a çıkarıldı
Büyü Direnci 36’dan 40’a çıkarıldı
Pasif artık her eksik %2,5 Can yerine her %2 Can için 1 Saldırı Gücü veriyor
Pasif tavan değeri 40 Saldırı Gücü’nden 35 Saldırı Gücü’ne düşürüldü
Bekleme Süresindeki bir Sihiriçen’den geliştirilirlen Bekleme Süresi’nin doğru şekilde sıfırlanmasını önleyen bir hata giderildi
Wooglet'in Cadı Şapkası
Şampiyon yetenekleri ve Koma aktifi ile istenmeyen birkaç etkileşim düzeltildi
Zhonya'nın Kumsaati
Şampiyon yetenekleri ve Koma aktifi ile istenmeyen birkaç etkileşim düzeltildi
Haritalar
Sihirdar Vadisi

Katledilme ödülünü azaltmak için tekrar tekrar ölerek avantaj elde etmenizi sağlayan stratejiler nedeniyle art arda ölümlerde değişiklik yaptık. Bunun insanların isteyerek ölmediği oyunları etkileyebileceğinin farkındayız ve bu durumu izlemeye devam edeceğiz.

Art arda ölme altın değerleri Sezon 3 öncesi değerlere uygun olacak şekilde düzenlendi.
Örnekler:
Sıfırlanmadan üst üste üç kez katledilen bir oyuncunun değeri artık 220 altın (önceki değeri 182 altın)
Sıfırlanmadan üst üste altı kez katledilen bir oyuncunun değeri artık 112 altın (önceki değeri 62 altın)
Bir şampiyonun minimum katledilme değeri 50 altına yükseltildi (önceki değeri 15 altın)
3.9 Yaması ile, belli şampiyonlara ayrı ayrı, haritaya özel dengeleme değişiklikleri yaparak yeni bir örnek oluşturuyoruz. Niyetimiz Sihirdar Vadisi’ne benzer bir dengeleme uyumu değil, genel oyuncu deneyimini iyileştirmek için bazı dengeleme sorunlarına eğilmek. Bu yamada Kristal Kayalık’ta Kassadin’i ve Uğursuz Koruluk’ta Singed’i dengeliyoruz. Bu yaklaşım başarılı olursa, gereken yerlerde ilave uygulamalarla devam edeceğiz.

Uğursuz Koruluk

Singed
Uğursuz Koruluk’ta seviye başına Zırh değeri 3,5’ten 2’ye düşürüldü
Uğursuz Koruluk’ta Delilik İksiri bekleme süresi 100 saniyeden 120 saniyeye çıkarıldı
Kristal Kayalık

Kassadin
Kristal Kayalık’ta Boşluk Geçişi’nin bekleme süresi 7/6/5 saniyeden 9/8/7 saniyeye çıkarıldı
Kristal Kayalık’ta Boşluk Geçişi mesafesi 700’den 600’e düşürüldü
Sonsuz Uçurum

Yeni eşya eklendi: Kış Küresi
Tarif: Yenilenme Boncuğu + Yenilenme Boncuğu + Negatron Pelerini
Toplam Altın Bedeli: 2080 (birleştirme bedeli: 1180)
+70 Büyü Direnci
5 saniyede bir +20 Can Yenileme
Özel Pasif: Hasar emen bir kalkan verir. Kalkan hasar almadığında kısa bir süre sonra yenilenir.
Oyun Arayüzü
Uzun süredir var olan ve Saldır-İlerle ve İlerle komutlarının sohbet ederken tetiklenmesine yol açabilen bir hata giderildi
Değiştirilen bazı tuşların belli tuşlarla ve fare butonlarıyla kullanılmasını önleyen bir tuş atama sorunu giderildi
Eşya geliştirme satın alınırken performans gözle görülür derecede arttı
Lig Sistemi
Ligler menüsündeki bir seçenek aracılığı ile şampiyonluk aşamasındaki oyuncuları ve takımları izleme olanağı eklendi.
Ligler sekmesinde takımları incelerken, bir takıma tıklamak artık takımın en iyi oyuncularını sıralayacak
Genel
Oyuncu Davranışları ekibiyle birlikte çalışıp kendinizinki dışındaki tüm gecikme (ping) göstergelerini kaldıracak küçük bir değişiklik yaptık. Verilere yakından baktıktan sonra, yükleme sırasında pinglerin gösterilmesi, oyunlar başlamadan oyun deneyiminin daha da kötüleşmesine yol açtığını gördük. Nihayet, şampiyon yükleme ekranlarından ping göstergesini kaldırmanın daha sağlıklı bir oyuncu topluluğuna katkıda bulunacağı sonucuna vardık ve harekete geçtik.

Yükleme ekranında artık Sihirdar Simgeleri olacak
Yer darlığı nedeniyle ilerleme çubuğu kaldırıldı
Diğer Sihirdarların ping süreleri kaldırıldı
Rün sayfası belirgin derecede düzenlenerek daha somut bir deneyim sunuldu:
Belli bir rün tipindeki (Damgalar veya Mühürler gibi) tüm rünleri filtrelemek, boş olduğunu göstermek için griye dönmelerine yol açacak
Rün kitabındaki değişiklikleri geri almak artık düzenlenen şeyleri değiştirmiyor
Rün envanterinde bir seferde birden fazla rün tipini açmak artık mümkün
Rün eklemek için sağ tıklamak veya hızlı eklemek için çift tıklamak, animasyonun tamamlanmasını beklemeyi gerektirmiyor
Belli boşlukları azaltmak için rün yuvaları kaydırıldı
Kaydırma çubukları daha hızlı tepki verir ve tıklaması daha kolay hale getirildi
Kaydırma çubuğu göründüğünde, İstatistikler panosundaki efektler arasındaki bölme öğelerinin ölçeği küçülüyor
Bir rünü yerine sürüklemek artık hedef noktanın yanındaki yuvaları aydınlatmıyor
Rün birleştirici animasyonları artık daha sade ve daha az CPU yiyor
Rün birleştirici filtreleri artık rün sayfası filtreleriyle daha uyumlu
Otomatik Kullanma Mesafe göstergeleri devreye sokulduğunda, Kendi Üzerinde Gerçekleştirme için atanan tuş (varsayılan ALT) bırakıldığında değil, tuşa basıldığında yetenek derhal etkinleşecek.Bu, Sivir’in Büyü Kalkanı gibi, normal olarak kendine yapılan yeteneklerin davranışına uyuyor.
İstemciye eklenen ipuçları ve göstergelerle yeni ve düşük seviyedeki oyuncular için kilitlenen oyun modları, haritaları ve tipleri daha açık ifade ediliyor
PVP.net 1150x720 veya 1024x640 çözünürlüklerinden en uygun olanına geçecek. Deneyimi etkilenecek en yaygın masaüstü çözünürlükleri::
1366x768
1280x768
1280x700
1182x864
Logitech donanım desteği artık game.cfg’nizin “General” (Genel) kısmına "LogitechSupport=0" ekleyerek devre dışı bırakılabilir

 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
29 Ağustos 2010
Mesajlar
508
Beğeniler
3
Şehir
Anatolia
master yi öldi mü
ıssız lol kaldı mu
ödlek öçin aldı mu
emdi yürek yırtılur

artık apden almayacak q'sunu sanırım.
 
Kayıt
17 Mart 2009
Mesajlar
5.770
Beğeniler
0
Şehir
LoL
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Advance demiş ki:
Düzenleme berbat, siteden resim alıp koymayı dene.
Hızlıca cp yaptım, bir dahakine öyle yaparım :muck:
 
Yukarı Alt