1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

2H Legend +10


  1. _TasBebek_

    _TasBebek_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    163
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    DurdugumYer
  2. ProbIem

    ProbIem Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    337
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Argos-Hotan FW.
    Wayy :S :/ :)
     
  3. pink3434

    pink3434 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    816
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oha delete çekcem sroya
     
  4. Baris Chn

    Baris Chn Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2011
    Mesajlar:
    856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ankara
    artık oha ya;
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  5. ColdHeart

    ColdHeart Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nova staftan fazla atagı var ve full blue + statlar %41 üstü karsısında durabilcek char yok :)
     
  6. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.289
    Beğenilen Mesajlar:
    166
    Ödül Puanları:
    73
    +12 yakındır. Parayı basan oynuyor artık.
     
  7. S4YKLO

    S4YKLO Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXL
    ztn son sınır 12 demedilermi adv b basar son sınır :)
     
  8. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.289
    Beğenilen Mesajlar:
    166
    Ödül Puanları:
    73
    12d itemlere adv basılmıyor. 11D itemleride parçalayınca adv vermiyor artık(denendi) Adv yok ama item +11se +4 olarak geçiyo. yani 3 başarılı denemeyle +7 oluyo. Peki +11den +4 olarak upgrade edilen item +5e geçirilirken yanarsa +4mü kalıyor yoksa +3e mi düşüyor?(Magic proof kullanılıarak) Deneyen varsa cevaplayabilir mi?
     
  9. TheRinG

    TheRinG Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    274
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    KaLıP
    Şehir:
    PoSe-PoSe
    Böyle Bir Oyun Oynanmaz Yha

    Ps:Oha Ya2.
     
  10. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
     
  11. Dragao

    Dragao Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    5 Mart 2011
    Mesajlar:
    269
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    legend de tutarsa 1 artıyor yanarsa 1 dusuyor
     
  12. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.289
    Beğenilen Mesajlar:
    166
    Ödül Puanları:
    73
    Yani kendimizi zorlayıp +11 basıp upgrade yapmamız gerekmiyo. Sonuçta 12d +4ü yaka yaka +0ada düşürebiliriz Doğrumu anlamışım?
     
  13. Loras

    Loras   rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2.097
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sakarya Atatürk Stadyum / Maraton
    Ohaness :buddha:
     
  14. DreaM_VaLLeY

    DreaM_VaLLeY Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    56
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    oyundan sogudum ya bune :S
     
  15. NiNCaSu

    NiNCaSu Old School olduser rank8

    Kayıt:
    26 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.490
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Keşke hep çocuk kalsak,kalplerimiz yerine dizlerim
    Şehir:
    Depresif CollaTeraL
    Charımı sattım kafam rahat.
     
  16. saganey

    saganey Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Şubat 2011
    Mesajlar:
    70
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    maşallah :D