Kayıt
13 Temmuz 2009
Mesajlar
3.500
Beğeniler
0
Geçen yıl otomotivde yapılan vergi indirimleri sekötüre yaradı. Krize rağmen otomobil satışları yüzde 21 oranında artış gösterdi

Türkiye'de 2009 yılının en çok satan markası 95 adet farkla Fiat oldu.

Fiat binek ve hafif ticari toplamında 84 bin 820 adet araç sattı. Ford'un satışları ise 84 bin 725 adette kaldı. Aradaki fark ise sadece 95 adet olarak belirlendi


ODD 2009 YILI SATIŞ RAKAMLARINI AÇIKLADI







Ford Otosan bu yıl da lider
GELENEK BOZULMADI
50. yılını kutlayan Ford Otosan, son 7 yılın lideri olarak 2009 yılında da geleneği bozmadı ve bir kez daha ipi birinci göğüsleyerek üst üste 8. kez Türkiye otomotiv pazarının lideri olmayı başardı.
2002 yılından beri kesintisiz liderlik başarısını sürdüren Ford Otosan, 2009 yılında yaşanan ekonomik krize rağmen pazarda hız kesmeyerek yurtiçi ve dışında büyümeye devam etti. 2009 yılını 86 ,791 adet satışla kapatan Ford Otosan %15,2 lik payı ile liderlik yarışında birinciliği kaptırmadı.
8 yıllık geleneği bozmayan Ford Otosan, 50. yılına birincilik tacı ile girerken, Ford Otosan Genel Müdür Başyardımcısı Nuri Otay “Türkiye otomotiv pazarı, Türkiye ekonomisinin lokomotifi ve gelişimin en önemli göstergelerinden biridir. Ford Otosan gerek yurtiçinde gerekse de yurtdışında Türkiye ekonomisinin her türlü kalkınmasında da lider bir kuruluş olarak, üstüne düşen görevi 50 yıldır olduğu gibi bundan sonra da yerine getirmeye devam edecektir. Binek, hafif ve ağır ticari gibi tüm segmentlerde pazar payımızı artırarak, 8 yıldır Türkiye otomotiv pazarının lideri olmamız da bunun ispatıdır.” dedi.
 
Yukarı Alt