1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

2 Tane Programa İhtiyacım Var Yardım Pls


  1. Narqotic

    Narqotic Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.365
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    !!!
    Şehir:
    BeN SeNiN CaNıN İçİN ÖmRüMü BiR KiBRiTiN KaBıNDa T
    ARkadaşlar Bu Silkroad Benim Pc Çok kasıyor kasmaması için bi program lazım bide çok c9 weriyooo girersen bunun içinde internet hızlandırıcı program lazım bilen warsa yardım etsin lütfenn


    şimdiden teşekkürLer
     
  2. Dark_Lord_

    Dark_Lord_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Thief Town
    PC çok kasıyorsa öyle hissedilir derecede fayda sağlayacak bi program bulamazsın , bu tarzda verilen programların hepsi fasafiso zaten.
    RAM kullanımından tasarruf edip az da hızlandıranprogram var , speed-x.Ama gözle görünür bir fayda sağlamaz o da , denemene gerek yok.
    Kısacası pc n kasıyorsa böyle devam edeceksin , ancak pcyi formatlarsan bi nebze rahatlatırsın detective
     
  3. angela

    angela Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.318
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    şiddetle öneririm ramini minimum 1gb yap mümkünse 1,5 gb yap. bendede çok kasıyodu pc yi silkroad ramim 512 yken şimdi1,5 gb gram kasmıyo extraokk ama bana para ver akıl verme dem :mrgreen:
     
  4. Narqotic

    Narqotic Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.365
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    !!!
    Şehir:
    BeN SeNiN CaNıN İçİN ÖmRüMü BiR KiBRiTiN KaBıNDa T

    nerden yapılıyor iyi bir açıklama yapabılırmısın ?
     
  5. eagle1016

    eagle1016 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    437
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    kardess dalgamı gecıyosun yoksa hıc pc den anlamıyormusun :S
    yanı dıyorkı arkadas gıt pc ye ram al:D