1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

+2 immortal ile + kaça kadar Denenebilir ?


  1. CaSPerS

    CaSPerS Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    276
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar 101 nova xbowum var bi tane steady 6 lucky 6 str int filan hepsi var blocking ratio filan işte nese +2 immo bassam bu silahı yanmıcak yani kırmızı reduce olmıcak şekilde kaça kadar deneyebilirim garantili şekilde ? ? ondan sonrasında adv basıcam ?
     
  2. FlameHaze

    FlameHaze Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    19 Ekim 2008
    Mesajlar:
    94
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    immortal 2 bitene kadar dene :D
     
  3. CaSPerS

    CaSPerS Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    276
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    + kça kadar immortal kayboluyomu + denerken mesela +7 oldu diyelim +8 denerken yansa immortal gidermi ? +7 dener bırakırım yada 2 de adv basarım ? kaça kadar deneyeyim ?
     
  4. CaSPerS

    CaSPerS Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    276
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ve immo varken silah + sı olmazsa failed oldu mesela silah kırmızı durabiltiy filan olurmu gene ?
     
  5. Extrowe

    Extrowe   gamer rank8

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.516
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    5ten sonra yanarsa immortal gidiyor.Bence +9a kadar dene durumun varsa tutarsa adv ile +11,yok dersende +7 dene 2adv ile +9 yap.
     
  6. CaSPerS

    CaSPerS Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    276
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    peki +2 immo basarım +7 denerim peki +7 olurmu immo olunca sizce fb item ve +7 olsa 2 adv ile +9 da yeter zaten sette nova olucak yakında inş...
     
  7. sarkolata

    sarkolata zaa xD olduser rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.601
    Beğenilen Mesajlar:
    69
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    yahu bir nova düştü sana forumda 10tane konu açtın .. hepsini bir konuda toplayıp up'lasan yeter
     
  8. dasx

    dasx Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    itemin üstünde steady oldukça reduce olmaz durability. immortal varken item kaybolmaz + basılırken, ama sıfırlanabilir tabi. astral varken (+5 ve daha yüksek iteme) + basılırken yanarsa item +4 olur.