1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

18+ abı senın a. heueueh 18+18+18+:) canlı yayın kufur...


  1. mavi_

    mavi_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    829
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    ne bılIm a.g. kayboldum !
    ya nasıl ya suratındakı ıfadeye bakarmısnız yaa:) :mrgreen: :mrgreen:

    [flash=425,350]http://www.youtube.com/v/IAankmU5SUI[/flash]
     
  2. Zardock

    Zardock   nowayout rank8

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.070
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna
    muhahaha cok zor bı durum yav :mrgreen:
     
  3. HoLiGaN_

    HoLiGaN_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    610
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    adamın surata bak
     
  4. mavi_

    mavi_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    829
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    ne bılIm a.g. kayboldum !
    canımcımlarım ya cok sevıyorum bu sıteyi:) :mrgreen: :mrgreen: mucX mucX mucX
     
  5. JuNioRKinG

    JuNioRKinG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.089
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    HİÇ KİMSE M.K ATATÜRK Olamaz yanlızca onun izinden
    Zuhaha süper :lol::D:D Bide tesüf ediyo xD ben olsam düz girerdim :lol:
     
  6. By_41_Lee

    By_41_Lee Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fuuş(*_*) :-)
    Şehir:
    Düş Sokağı Sakinler
    hahahahahhahahahahhaah
     
  7. DoNJuaN

    DoNJuaN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.850
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK
    komik gibi görünüyor ama cok acı bende. Türkiye bunlarla gülmememli. Neticede orda adam işini yapıyor iki tane tutukzeka cıkmıs orda adama küfür ediyor gülüyor. Cok bayatlar basitler. O heriflere bende g... gülüyorum Cool
     
  8. The_DifferenT

    The_DifferenT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    ehehehhehe
    Bende senin deseydi keşke karizmayı kurtarırdı
     
  9. selo_c4

    selo_c4 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    49
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bi de bişi olmamış gibi devam edelim dio
     
  10. diablo000

    diablo000 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    381
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    napçak o da mı küfür etcek bi sunucu olarak.adam orda alın teriyle para kazanıyo işini yapıyo tabi dewam etcek
     
  11. AmiP

    AmiP Old School olduser rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Bakırköy Ataköy High School
    muhahahahahha lafı söyledikten sonra adamın soratını gördünüzmü :mrgreen:
     
  12. welcmaan

    welcmaan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    141
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenciyim!
    Şehir:
    Nevşehir
    walla manyak olmus hele arka plandan o adamın gülüşü bitirdi beni :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: headbang2ft9
     
  13. GangsteR

    GangsteR Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    903
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    >Beykoz<
    +15000
     
  14. TaoShaman

    TaoShaman Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    afasdgjkasdjadsşlföadsgmagas


    senin a@q abi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  15. os1

    os1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    zuhahaha ssüper ya sağol mavi
     
  16. SuperStarDeejay

    SuperStarDeejay Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    802
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hacım yarıldım gülerken yaa :lol: :lol: :lol: :lol: manyaq çekmişsin :lol: heheheh auhau huah pauhauhauh ueuheuehueheuh zauhauahu h :lol:
     
  17. dreadork

    dreadork Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    70
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yazık olmuş adamcağıza detective
     
  18. EvilRage

    EvilRage Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    98
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    zuhahaha yazık adamada nasıl bozuldu oyle :lolmuch: :lolmuch: :mrgreen:
     
  19. _ERTUGRUL_

    _ERTUGRUL_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    283
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sparta
    hahahahhahah ahaha :santa:
     
  20. Jigsaw

    Jigsaw Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Close enough to cut your throat...
    Senin yüzünden boğuluyordum teşekkür ederim daha önce görmeme rağmen yine çatladım. Youtube'da Canlı yayında olan her şeyi izledim.