1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

16 mart saat 17:30 new ıp


  1. salakaromana

    salakaromana Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ıp:202.65.222.17
    port:3370
    ıd:741 psw:741

    bi tşk yeter

    ganiye teşekkürler
     
  2. sabri5757

    sabri5757 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    241
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeşim ıp ve port diye 600 sayfalık bölüm var oradada verdiler az bi araştır Evil or Very Mad
     
  3. salakaromana

    salakaromana Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeşim millet okadar tembel ki oraya girip 600. sayfaya bakmıyo bende ondan açtım hem böle millete sert çıkışmakla bişey olunmuyo