1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

15. Nova allah bereket versin


  1. Kwanza

    Kwanza Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.539
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    15 novamı olduuuu
    ohaaaaa deli master
    :lol:
     
  2. Advance

    Advance   rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.747
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    Birisi dur demeli artık :mrgreen:
     
  3. furious

    furious Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.638
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    street fighter IV
    iyi çıkarmışında hiç silah çıkmıyo heralde :)
     
  4. ALpique

    ALpique Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.679
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci :)
    Şehir:
    'suz
    Yuh diyorum ! Nova rekorunun sende olduğuna eminim :P

    @Advance

    katılıyorum bro ~_*
     
  5. Advance

    Advance   rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.747
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    çoğu heavy armor :lol:
     
  6. ALpique

    ALpique Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.679
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci :)
    Şehir:
    'suz
    Yav dediğin gibi Allah berekt versin en az 20 B para eder o novalar^^
     
  7. DaddyCool

    DaddyCool   rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Nevizade
    Arkadaşlar ben inanmıyorum mavii arkadaşımıza, bu lafımı sakın kötü olarak algılamayın, sadece görüşümü belirtiyorum fakat, yani partideki başka birisi düşürmüş olup, mavii'ye fotoğraf çektirmek için veriyor da olabilir. 15 nova pek akıl karı değil. Tekrar yanlış anlamayın ve alınmayın fakat benim görüşüm böyle, iyi forumlar :beer:
     
  8. peihai

    peihai   rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.184
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    lethe

    Envanter:

    Uğur abi ben olsam bu lafın üstüne novaları satıp kazandığın paraların olduğu stall çarının 1 SS sini buraya koyardım
     
  9. Rochas

    Rochas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.310
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian
    sen tanımadığın için bu düşüncedesin extraloob'un mavisi kimseyi kandırmaz kiş böyle sacma seyler için üğraşmaz adam düşeni koyuyor
     
  10. Avasin

    Avasin Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba
    Beyefendi acaba sizdeki bal nasıl bir bal :mrgreen:
     
  11. Addicted

    Addicted Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.473
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Homeless
    Yolda yürürken paçalarından damlıyo heralde :P :lol:
     
  12. ALpique

    ALpique Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.679
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci :)
    Şehir:
    'suz

    Anzer balı :lol:
     
  13. HexeNKesseL

    HexeNKesseL Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    379
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hocam ayıp oluyo ama he xD
    Tebrikler
     
  14. WaTCHMaN

    WaTCHMaN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Antalya / Kepez
    mavii senin pt ye girmek farz oldu :mrgreen: h.olsun bro
     
  15. NightStalker

    NightStalker Buralıyım rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.219
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Hodri Meydan!
    Valla bende bu şans olsa 110lw %99.99 dan sonra farm olayı olmasa bile sırf nova drop için kasmaya devam ederim :lol:
    Bu arada tebrikler uğur abi hayırlı olsun :beer:
     
  16. NightStalker

    NightStalker Buralıyım rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.219
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Hodri Meydan!
    +1905 :thumbsup:
     
  17. HnTRue

    HnTRue Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Cehennet
    +1905
     
  18. Prophecy

    Prophecy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Adamın işi gücü yok milleti kandırmaya mı calısacak hadi kandırdı dıyelım eline ne geçecek paramı rütbemi ?
     
  19. Judas

    Judas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.432
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Home
    adama 15 tane nova çık ben daha charı 20 lvl yapabilmek için 2 gündür oyuna giremedim XD
    PS: silk alıp sp farm yapıcam.
     
  20. SultibaC

    SultibaC Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Makina Mühendisi
    Şehir:
    Tahtalı köy :)
    Çok yanlış bi düşünce içesindesin bence bu tarzını değişdir.
    Senin burda sölemek istedigin millete hava atıyo anlamına geliyo sonuçada bu bi oyun adamda şans varki çıkıyodemeki herelde sende bi komplex varki çekemiyosun benim anladıgım budur bence bu mantıgı degişdir derim.
    :mrgreen: