1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

12D Fire/Cold/Heuksal int pvp


  1. Cryolite

    Cryolite Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol
    arkadaşın beta serverda yaptığı bir video.

    çoğu kişinin sorularına cevaplar var, bir bakın derim.

     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  2. CosmicGate

    CosmicGate Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.870
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Çok iyi 120 Gelsin hemen spear cold-fire a çeviricem çarımı hadi hayırlısı
     
  3. compassionate

    compassionate Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    331
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    tasarımcı
    güzel video. benim anlamadığım o kadar sağlam nasıl vuruyor ağa. hani hemen hemen tek atıyo çarlara. öbürlerinden de kayda değer bi demage gelmiyo yani. anlamadım...!!!
     
  4. cLonny

    cLonny Old School olduser rank8

    Kayıt:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.735
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nice one :D
    ps: bu test serverına nasıl giriş yapılıyor? bende bi s/s character yapılandırıp test etmek istiyorum :mrgreen: :mrgreen:
     
  5. Cryolite

    Cryolite Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol
    başvuruyorsun, eğer seni "seçerlerse" alıyorlar. başvurular çoktan bitti ama, hatta serverın kendiside haftaya bitiyor.

    beni seçmediler, düşün artık :mrgreen:
     
  6. cLonny

    cLonny Old School olduser rank8

    Kayıt:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.735
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Zaten 2 hafta yok olacam piyasadan yaw. Artık döndüğümde oyun ne hâl almış bakarız. :)
     
  7. unalkeles

    unalkeles Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    358
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Trabzon
    İçim acıdı bowa en fazla 3 vuruyo nolmuş bu cold fire nukerlere :D aman allahım :D
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    iyide bu adam her seferinde karşı taraf daha bufflarını basarken başlıyo atıyo bi nova sonrasında öldürüyo
    karşı karşıya cold el yakma kullanan bi ss nuker olsunda bak bunlar ağlıyo
     
  9. Live2KiII

    Live2KiII Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    93
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cold el yakmanın hala işe yaradıgını düşünenlerin soylarının tükendigini sanıyordum -.-
     
  10. Cryolite

    Cryolite Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol

    tam tükenmişti, 12D ile beraber tekrar gelebilir :P
     
  11. BlackMamba24

    BlackMamba24 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    580
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Spear karakterde normalın dışında birşeyler var. Defansı ve atağı normale göre çok yüksek. 120 level spear char için ölçü olduğunu sanmıyorum
     
  12. ddnet

    ddnet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    330
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yav o değilde bladenn 1.skili %100 ittiriyormuş öylemi ?

    desene ss nukerler hem bu skil hemde yatır-batır sayesinde snowsuz dayanablecek :)
     
  13. Cryolite

    Cryolite Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol
    bicheon'da ittirme mi var? ne zamandır? :O
     
  14. ddnet

    ddnet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    330
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    120 skilinde var ^^ 120de açılan 1.skilin en son kitabi %100 ittiriyormuş ^^ skil açıklamasına bakın bence onun ^^ yatırıyorda olabilir ^^ kb diye gördüm ben ?

    Edit : YAZAN AYNEN ŞU

    ------ALINTIDIR-----

    http://img15.imageshack.us/img15/2223/bich1.jpg

    -----ALINTIDIR------
     
  15. ddnet

    ddnet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    330
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  16. Cryolite

    Cryolite Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol
    evet ittiriyor gibi görünüyor, ama bicheon çok OP oldu ya :mrgreen:
     
  17. ddnet

    ddnet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    330
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    FtW ss NUKER uleeeyynnnnnn :D birdaha biceon döncem :P
     
  18. Niobe

    Niobe Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    453
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Aynen... Biri açıklasa iyi olur sebebini.

    Adam GM deseler inanırım.. 2 nuke sallıyo ölüyo karşısındaki.. Wizardlar nasıl vuruyo acaba..
     
  19. Cryolite

    Cryolite Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol
    int heuksal zaten hep öyleydi, siz hayatınızda hiç adam gibi nuker görmemişsiniz :P
     
  20. semmex

    semmex Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İZMİR

    bu sslerin devamı varmı yani bütün skillerin ? varsa link pls