1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

100 lvl e kadar kasılacak sp.


  1. odesca

    odesca Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şuan sp farm yapıyorum farmımı ne zaman bitiricem bilmiyorum 25lvl den 100 lvl e kadar 0 gapta kaç sp kasılıcağını bilen var mı ?
     
  2. Buzzz

    Buzzz Aileden rank8

    Kayıt:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.658
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Londra
  3. Desmond

    Desmond Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    131
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    yanlış hesaplamışın. En az sp gereken build staff bard olmasına rağmen belirttiğin sp miktarından çok fazla sp ihtiyaç duyoyor. Hem zaten arkadaş hangi tip çarhı 25-100 lv kasacağınıda söylememiş. yani builditini belitmemiş!!!!!!
     
  4. zeki_ce

    zeki_ce Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    18 Ocak 2008
    Mesajlar:
    519
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    O yanlış anlamamış sen yanlış anlamışsın. :mrgreen:
    25 lvlden 100 lvle kasılınca birikecek sp miktarı istenmiş.
    Sen lazım olan sp anlamışsın. :detective:
     
  5. Buzzz

    Buzzz Aileden rank8

    Kayıt:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.658
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Londra
    Arkadaşım tamam işte 25 level'den 100 levele kadar 352,826 sp birikiyor :S
     
  6. NiGHTMaRe

    NiGHTMaRe Aileden rank8

    Kayıt:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    7.592
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaw kardeşim 25 ten 100 kadar farm yapcaksan
    5 yıldan ne kdr birikirse o kdr hesapla
    :mrgreen:
     
  7. SroKopat

    SroKopat Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    25-100 nasıl gap yapacaksın?ilkleri başarmak istiyorsun sanırım?
     
  8. odesca

    odesca Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    0 gap gitmek bi ilk değil dostum :D sadece farm ımı ne zaman bitiricem diye hesaplamak için sormuştum