1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

10 Level Europe Charla Neler Yapabileceğinizi Görün>>[RESİML


  1. İTEVLADI

    İTEVLADI Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the PC and PS®
    [​IMG]

    **Merhaba Arkadaşlar**
    Şimdi sizlere 10 lvl bi Europe charla neler yapabileceğiniz hakkında birkaç ipucu vereceğim.Belki verilmiştir ama bu işi uzun süredir yaptığım için; deneyimlerimi paylaşmak istedim...
    Gerekenler;
    -İsterseniz ana charınız olduğu hesapta isterseniz farklı bi hesapta(aynı server) herhangi bir 10 lvl Europe char.>>(ana charınızın olduğu hesapta olması önerilir :thumbsup: )
    -Charın teleport,at vs. gibi ihtiyaçları için 50k kadar para.
    -10 lvl'de açılan Europe hız skilli ve bir adet bard :P .
    -Zaman :twisted:

    >>>>>>Şimdi


    -İlk olarak ezik charı açıp 10 lvle kadar kasıyoruz.
    -Bard olmasına dikkat edelim lütfen.
    -10 lvlde hız skillini açıyoruz.
    -Hız skillini açma sebebimiz bazı zamanlarda "bu meret neden biraz daha hızlı gitmez" diyerek başımızı klavyeye vurmamızı önlemek.Kısacası işinize çok yarayacak! :headbang: :headbang:

    >>>>>Char Hazır!

    -Charda hız skilli açıkken ve çantada 50k varken Hotan'a gidiyoruz. Bundan sonra Town'umuz Hotan!
    -Hotan'ı Town'umuz yaptıktan sonra Taklamakan'a gidiyoruz.
    -Taklamakan kocaman nereye gidecem diyorsanız; tabiki Niya Sniper'lara gideceksiniz.
    -Taklamakan'daki en önemli unsur moblar;
    >>Niya Mageler,Royal Guardlar vb. [Siyah Kafatası]
    >>Edimmular,Shakramlar,Ghostlar vb. [Mavi Yıldızlar]
    >>Ve Niya Sniper ve Hunterlar [Yeşil Şeyler :? ]
    >>Ve sizin gideceğiniz yer Mutlaka Niya Sniper'lar olmalı...
    >>>>Aksi takdirde ya paso ölürsünüz (Siyah kafatası), ya da boş boş gezersiniz (Mavi yıldızlar)....(!!)
    [​IMG]

    >>>Gelelim Yapacağımız İşe;

    -Niya Sniper'lara gidene kadar yatıp kalkacaksınızdır.Bunun için sabretmelisiniz.Hız buffınızı açık tutmanızı öneririm.
    -Niya Sniper'lara bi şekilde vardıktan sonra; etraftaki taxi yapan veya kasılan botları bi çembere almalısınız.Artık onlar sizin velinimetiniz!
    -Bundan sonra yapacağınız işin kalitesi size kalmış ne kadar sabrederseniz o kadar çabuk ilerlersiniz.
    -İşiniz çöp,para,elixir ve tabletleri toplamak(önemli tabletlerin listesi aşağıda).
    -Unutmayınki burda kasılan charların %90'ı bottadır ve bazıları paraları bile toplamamaktadır.
    -Bu arada Taklamakanda item düşerde alırım diye heveslenmeyin vucunuzu yalarsınız. :byes: :byes:
    -Yalnızca Niya Sniper'lardan düşen çöpleri toplamaya dikkat edin(zaten max. 5 çeşit çöp düşer). Aynı çöpleri topladığınız sürece inventorydeki çöp sayısı artacaktır.
    Uyarı(!): Sakın ola başkalarının tavsiyesine bakıp çöpleri satmayın.

    >>>>Artık İnventory Çöp ve Haplarla Doldu N'Olcak Şimdi?? :starving: :starving:

    -Asıl iş bundan sonra başlıyor.
    -Aşağıdaki Listede satılacak olan tabletler yazılı ilk olarak bunları satmakla başlayabilirsiniz.
    -Sonrada topladıysanız elixirleri,önemli tabletleri(listede yazanlar) bankaya koyun ve tekrar Taklamakan'a...
    -Bu arada topladığınız paralar ve sattığınız gereksiz tabletlerden sonra paranız git gide artacaktır.

    >>>>Artık Bisürü Tabletim Var ve Çöplerin Sayısı 15k-20k'ya kadar çıktı.Ne Yapmalıyım???

    -Artık Süper bi Alchemy* stall charı olmaya adaysınız.
    -Yapacağınız ilk iş elixirleri satmaktır. Çünkü onlar en garantili mallarınız.
    -Elixirleri stallnetwork'teki diğer elixirlerden 1k daha ucuza satarsanız; elixirlerinizi max. 20dk içinde bitecektir.
    -Yok ben ucuza vermem diyosanız; en düşük fiyatlı elixirleri alıp kendinize cuzi bi fiyat belirleyip satışa başlamanızdır.
    -Elixirler bitince yapacağınız şey tabletlerinizi satmaktır.Unutmayın bir slotta her tablet çeşidinden 20 tane biriktirebilirsiniz. Zaten stallnetwork'te arasanız tabletlerin 20'şerli satıldığınız görürsünüz.
    -Tabletleri kendi fiyatınıza göre stall'a bırakın bundan sonrası zaten zaman'a kalmış...

    >>>>Elimde Tablet Kalmadı ve Taklamakan'a Gidip Eski Günleri Yaad Etmek İstemiyorum. N'apcam?? :think:

    -Eğer bu safhaya geldiyseniz tek yapmanız gereken stallnetwork'ten ucuz bulduğunuz tüm elixirleri alıp en pahalı elixirin biraz düşük fiyatına satmaktır. Örneğin piyasada 80k 100k 120k ve 150k'ya elixir shield'ler var. Siz duruma göre 80 ve 100'lükleri alırsınız (hepsiniii) ve 119k'ya satarsınız. Biz buna TiCaReT diyoruz....

    >>>>>Ben Şu An Ne mi Yapıyorum??? :detective:

    -Her akşam son adımda anlattıklarımı yapıp sabah paramın arttığını seyrediyorum...İşte charımdan rutin bi SS... :coffee: :coffee: :coffee:
    [​IMG]
    >>>Gördüğünüz Gibi Stallnetworkteki tüm shield'ler bende... :starving: :starving:
    [​IMG]
    >>>>Ve Satışşşş.......... :byes: :byes: :byes:
    Notice:Bu chardan ana charıma ortalama 75m para aktardım. Ve hala devam ediyorum...Buda tablet listesi... :twisted: :twisted:

    >>>Satılacak Olan Tabletler;
    -Dodding
    -Strike
    -Air
    -İmmunity
    -Fire
    -Fogs
    -Revival
    -Hardness
    -Warriors
    -Meditation
    -Life
    -Spirit
    -Training
    -Prayer

    >>>Satılmayacak Olan Tabletler;

    -Str**
    -Int**
    -Flesh
    -Stamina**
    -Master
    -Discipline
    -Courage
    -Philosiphy
    -Challenge**
    -Focus
    -Mind
    -Agility
    -Macig**

    **2 yıldız olanlar kesinlikle satılmayacaktır.
     
  2. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    1 yılda ne kadar kazanıyosunuz? :mrgreen:

    evinize ekmek götürebiliyor musunuz akşamları? çoluk çocuk aç yatmasın sakın :!!&%&!
     
  3. FeLLMyPoweR

    FeLLMyPoweR Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    37
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kas bi char yap 90 Lv git 9D sos-som-sun düşür(full kasarsan max 1 ayda düşürürsün)
    senin 1 yılda kazandığını o sana 1 günde versin..:wink1:
     
  4. rappichi_

    rappichi_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    189
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    90 yapmakla kim uğraşcak ki :P:P
     
  5. İTEVLADI

    İTEVLADI Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the PC and PS®
    Cevapliim Arkadaşlar;
    1.Esprin ığğğ kardeşim kusura bakma :P
    2.90 char kasmaya harcayacağın zamanla bu chardan min. 60m para kırarsın.
    3.Haklısın kanka kim uğraşcak :D:D
     
  6. İTEVLADI

    İTEVLADI Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the PC and PS®
    Bu arada dalgınlığımdan dolayı konuyu Chinese bölümüne açtım.Mod arkadşlar lütfen Europe'ye taşısın.
    Şimdiden Teşekkürler...
     
  7. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    acil oyun parasına ihtiyacım olduğundan bi yöntemini deniyom bakalım noolcak :think:
     
  8. İTEVLADI

    İTEVLADI Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the PC and PS®
    Dene ama sabırlı olcan :oldie: ...Sabrın sonu selamettir. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
     
  9. Quattro

    Quattro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround
    Sen para kasma taktiğimizi gösteriyon vala aç kalcaz biz... :twisted:

    ps : Şaka aslında bundan daha kolay şeklide var :thumbsup:
     
  10. AnatoliaFire1

    AnatoliaFire1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.105
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayatın tuzağına düştük, sevginin uzağına...
  11. İTEVLADI

    İTEVLADI Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the PC and PS®
    EE Abicim varsa Kolayı Göster o zaman... :starving: :starving:

    ps:Olmadı Pm at anlat bana :twisted:
     
  12. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Valla ne diyim tebrik ediyom hayatımda gördüğüm en iyi para kasma yöntemi diyecem...
    Fakat baya bi zaman alıyo ilk 45dk de iyiydi hemen 250k kastım ama şehre döndüğümde o elementler pek iyi satılamadı diyecem :P
     
  13. MaRJiNaL

    MaRJiNaL   rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.397
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sensormatic Güvenlik Sistemler Tic. Aş. SSTD
    //European bölümüne taşınmıştır!
     
  14. İTEVLADI

    İTEVLADI Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the PC and PS®
    Taşıma için teşekkür ederim...
     
  15. İTEVLADI

    İTEVLADI Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the PC and PS®
    Kanka zaten çöpleri ilk olarak biriktirmeni tavsiye ederim. Çünkü 80-90'lık elementleri kimse almaz. En azından 200-300 yap satarsın... :headbang: :headbang:
     
  16. dangercaptan

    dangercaptan Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    306
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ====???????????======
    Şehir:
    ---LeGenDiSsBacK---
    1 lwl lik carla git 85 lere gor nasıl para kasılıo ben kaç dene item buldum (he bu arada 85lwl Light armor famale +1 hands satılıktır NPC deil server:olympus) cvplarınızı beklıorum
     
  17. İTEVLADI

    İTEVLADI Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the PC and PS®
    senin bulduğun itemler peçedir peçe! adamın çantasında yer kalmamış atmış peçeyi sende kapmışın :thumbsup: :thumbsup:
    HaYaL o DeDiĞiN HaYaLLL! :byes: :byes: :byes:
     
  18. RiqueLme

    RiqueLme Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.923
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Attacking right midfielder
    nie ki item alamıcak ?? illa alır bisiLer :D bizim cafedeki cocuklar da PenonLarda Kosusturuodu bisiler kapıp it alayım die hepsi muradına eriodu :D
     
  19. İTEVLADI

    İTEVLADI Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the PC and PS®
    Töbe bişey dicem şimdi ama neyse... :P
    Bişey biliyoruzki söylüyoruz burda; ama çok biliosanız kapın itemleri ve bi SS atında bizde görelim... :starving: :starving:
    HaYaLLL.... :byes: :byes: :byes: